Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@06:07:55 GMT

ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۳۲۶

ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است

ایسنا/گیلان معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است، ادامه داد:گیلان نخستین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در حوزه جوانی جمعیت و در حوزه سالمندی نیز باید برنامه ریزی‌های خاصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

بنیامین شکوه‌فر نیز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ورزش و جوانان مجموعه‌ای است که بیشترین مخاطب را از نظر عملیاتی دارد بیش از ۳۰ میلیون جوان مخاطب ما هستند، ورزشکاران و قهرمانان زیادی جز مخاطبان حوزه ورزش هستند و ورزش و جوانان نیز ظرفیت بی نظیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان افزود: این مجموعه با مشکلات عجیبی دست به گریبان است  ماده ۸۸ یکی از معضلات بزرگ حوزه ورزش کشور است به جهت بحث‌های قانونی مشکلاتی برای حوزه ورزش ایجاد شده که راه چاره آن دست وزارت ورزش نیست و باید از طریق مجلس و دولت حل شود.

شکوه‌فر با یادآوری مشکلات تیم‌های فوتبال کشور گفت: در زمینه خصوصی سازی تیم‌های فوتبال بزرگ کشور بارها مواردی از کنفدراسیون فوتبال آسیا طی سه سال مطرح شده بود که این امور پیگیری نشد و موجب بروز معضلاتی برای این تیم‌ها گردید.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات تیم‌های فوتبال تصریح کرد: این نوید را می‌دهم که با پیگیری‌های صورت گرفته معضلات آن تیم‌ها مرتفع گردد.

شکوه‌فر با بیان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل‌های بالایی است، ادامه داد:گیلان نخستین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در حوزه جوانی جمعیت و در حوزه سالمندی نیز باید برنامه ریزی‌های خاصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم. همچنین در زمینه ورزش استان نیز باید تدبیر و برنامه ریزی درستی انجام دهیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حضور جهانبخش آرمان در سمت مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان بتوانیم خدمات ارزنده تری را به جامعه ورزش استان ارائه کنیم.

در ادامه جهانبخش آرمان، سرپرست ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش استان را داشته باشم و در این راه قطعا به همراهی و همدلی، نظرات و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات خانم بخشی و همکاران در ادارات ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود: بی شک از تجارب گرانمایه پیشکسوتان ورزش استان و همکاران حوزه ورزش استفاده خواهم کرد و امیدواریم که جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم و با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط، راه رشد و توسعه ورزش استان را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی بازوان توانای ورزش هستند، گفت: ورزش موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و جامعه است و ما به عنوان متولیان ورزش باید منطقی تصمیم بگیریم و این امر در صورت خرد جمعی و مشاوره امکان‌پذیر است.

آرمان گفت: از حسن اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور، مجمع نمایندگان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مراسم تودیع و معارفه ورزش و جوانان وزارت ورزش ورزش استان حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال