Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت این شکست برعهده من است.

خبرگزاری میزان - یحیی‌ گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل فولادخوزستان در سوپرجام صحبت‌هایی انجام داد که آن را در زیر می‌خوانید.

* بازی در کل درگیرانه، فیزیکی و خوب بود. در نیمه اول تحت تاثیر مشکلاتی که داخل تیم داشتیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منظورم کرونا و مصدومیت‌ها است. شاید از نظر ذهنی آماده این بازی نبودیم.   * موقعیت خاصی به حریف ندادیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم.   * باید از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کردیم. در فینال وقتی تک بازی باشد باید از فرصت‌ها خوب استفاده شود که ما اینکار را نتوانستیم انجام دهیم. از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت این شکست برعهده من است.   * بازیکنان زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند، اما جایی که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم و شاید برنده باشیم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.   * مسائل داخل تیم تمرکز ما را بهم زده بود. به تیم خوب فولاد تبریک می‌گویم. آن‌ها تیم شایسته‌ای هستند. با شرایطی که داریم باید خودمان را آماده کنیم. پیشنهاد دادم که بخاطر کرونا لیگ دو هفته تعطیل شود، چون می‌دانم خیلی از تیم‌ها درگیر این موضوع هستند. این فرصت را برای تیم‌ها قائل باشیم تا دز سوم واکسن را بزنند.   * استرس زیادی در تیم ما وجود دارد و می‌دانم سایر تیم‌ها هم این مشکل را دارند. امیدوارم مسئولان فکر اساسی برای این موضوع بکنند و تنفسی به تیم‌ها بدهند، چون خانواده‌های ما هم در خطر هستند.   بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: از شروط بازگشتم فقط زمین را گرفته‌اند/ ۲ بازیکن هم برای ما نخریدند

ادامه دارد ...

برچسب ها: یحیی گل محمدی پرسپولیس سوپرجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس سوپرجام گل محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!