Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسمپور عصر دوشنبه در فرمانداری کرج اظهار کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده در ساماندهی و بهبود وضعیت اجتماعی بانوان شهرستان کرج فقدان مرکزی واحد جهت رسیدگی و پیگیری مشکلات این قشر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد و بهزیستی مرکز ساماندهی زنان سرپرست خانوار بشمار می‌روند، افزود: با توجه به جمعیت بانوان نیاز است که مرکزی جهت رسیدگی به مشکلات زنان فاقد پوشش حمایتی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج گفت: به همین منظور برای نخستین بار در شهرستان کرج دفتر پیگیری مسائل بانوان در محل فرمانداری کرج زیر نظر امور بانوان و خانواده تشکیل شد.

وی افزود: در این مرکز ضمن بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل اجتماعی زنان در صورت نیاز به واحدهای مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل این دفتر احصای مشکلات زنان، تصمیم‌گیری و اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات بانوان و همچنین تدوین طرح‌های اجرایی برای توانمندسازی بانوان آسیب دیده اجتماعی خواهد بود.

کد خبر 5419518

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرج بهزیستی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر بارش برف عکس استانها ایلام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است