Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@12:49:46 GMT

نمی‌شود حذفت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۴۶۴

نمی‌شود حذفت کرد

ولی حالا منتظرم تا غول چراغ جادویی پیدا شود و مرا به یک آرزو برساند. منتظرم بیاید و می‌توانستم تو را به دکه‌های روزنامه برگردانم. و این قدرت را داشتم. اما من یک ‌آدم معمولی‌ام، با مشتی کلمه‌ی به هم زنجیرشده روی کاغذ؛ که اگر نبودی، سرنوشتشان تکه‌تکه‌شدن هنگام پاک‌کردن شیشه بود.

تو باید باشی، باید بمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نوشته‌هایی که اگر نباشی خوش‌ترین سرنوشتشان کاغذ لای ظروف چینی در اسباب‌کشی است. برای ایده‌هایی که اگر نباشی، هنگام درس‌خواندن باید جسدشان را از بین انبوهی از اطلاعات بیرون کشید.

یک روز با خودم گفتم اگر روزی یکی از دوچرخه‌هایم را گم‌ کنم که اثری از من در آن بود، دوچرخه فراموشم می‌شود؟ و دیدم نه. چیزی که در حافظه‌ی من است و شاید شعله‌ی کوچک این‌روزهاست همین است که حتی بعد از گم‌شدن صفحه‌های کاغذی، حس جیغ‌کشیدن و شادی‌کردن و قاطی نویسنده‌ها شدن گم نمی‌شود. بگذار بعضی‌ها دل خوش کنند به کاغذهایی که هرروز اسمشان را یدک می‌کشد و هیچ فکر نکنند که کاغذها روزی خمیر می‌شوند و اسم‌ها فراموش. به‌قول نویسنده‌ای، آدم‌ها ممکن است هم‌دیگر را فراموش کنند، اما هرگز احساسی را که از بودن کنار چیزی دارند از یاد نخواهند برد.

و ما همین هستیم، احساسی که فراموش نمی‌شود، امید کوچکی که تسلیم نمی‌شود، گرچه ناامید است. آگاهی دارد، اما امیدوار است. صاحب اراده است و پیش می‌رود و زنده می‌ماند تا روزی که چیزی‌ برای فکرکردن، واژه‌ای برای ‌نوشتن و طرحی برای کشیدن وجود دارد.

زینب محمدی از تهران

عکس: فاطمه موسوی از کرج کد خبر 655532 برچسب‌ها نوجوان همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟