Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:58:19 GMT

تفریح لاکچری آنا نعمتی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۴۶۸

‍‍‍‍‍‍

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام پیست دیزین تفریح لاکچری آنا نعمتی استایل بازیگران بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط استایل قهوه ای رنگ آرام جعفری + عکس همسر و دختر نیوشا ضیغمی در یک قاب + عکس تیپ آبی رنگ پریناز ایزدیار در جشنواره فجر + عکس خوش و بش پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در جشنواره فجر! + عکس میکاپ صورت یکتا ناصر در جشنواره فیلم فجر + عکس استایل زمستانی همسر شاهرخ استخری + عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها قیمت روز محصولات ایران خودرو / تارا دنده ای ارزان شد (جدول) چگونه رمزارزها را ذخیره کنیم؟ / معرفی بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال برای ایرانی ها پرفروش ترین رادیاتورهای پنلی + قیمت شرایط ثبت نام در سامانه امریه قوه قضاییه اعلام شد استفاده از کالای دست دوم را مد کنیم جنگ قدرت در عراق بانک ها حتما باید وام بدون ضامن را پرداخت کنند + فیلم خودرو با نفت تهاتر می شود؟ / سرانجام آزادسازی واردات خودرو به کجا رسید؟ حاشیه‌های سوپر کارت فوتبال ایران پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۹ بهمن/ استقبال از کاهش قیمت‌ تلاش گل گهر برای افزایش سهم تجاری از بازار‌های داخلی و جهانی صدور مجوزهای صادرات محصولات کشاورزی به مالزی تسریع می شود سفیر جدید فلسطین در تهران با ۵ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) حول در صنعت پرداخت با توسعه کیف پول الکترونیکی فرار رو به جلوی دژپسند ایران توانایی صادرات ١٠٠ میلیون ماسک را دارد پیش بینی قیمت دلار برای ۱۹ بهمن / دلار به استقبال دور جدید مذاکرات رفت مستاجران مینی سیتی چقدر اجاره می دهند؟ بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نشان دهنده احتمال تغییر روند اصناف چطور کد QR code بگیرند؟ دستورالعمل‌ های دامپزشکی به نفع بخش خصوصی بازنگری می‌ شود افزایش ۸۲۰ درصدی مالیات سیگار در سال آینده! رییسی: اقتصاد کشور را منتظر برجام نمی گذاریم سدان جدید گروه بهمن جایگزین خط تولید وانت می شود / تفکر توسعه؛ باور اصلی گروه بهمن تخصیص برق رایگان به مشکل خورد مهلت ۱۲ روزه به صاحبان کارتخوان زندان هرات مملو از زندانیان محاکمه نشده ثبت نام ایران خودرو ۲۱ بهمن (فروش فوری) + جزییات و لینک ثبت نام شعبه بیمه آسیا؛ به ریاست شورای هماهنگی استان خراسان شمالی رسید محبوب ترین‌ موبایل های بازار چند؟ (جدول) وام ازدواج و فرزندآوری در سال آینده + جزییات این کارتخوان ها به زودی غیرفعال می شوند این مواد غذایی برای سرماخوردگی مضر است جهش سود خالص و سقوط قیمت سهم؛ دو روی سکه «ذوب» سفر ارزان به استانبول چند؟ (جدول) حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! ثبات در بازار سیمان و فولاد با اجرای الگوی جدید ساماندهی بازار کالاهای پایه راه‌ های جدیدی که کرونا برای فقرا پیش پای دولت‌ ها گذاشت درمان سرفه کودکان با این روش مبتلایان به این اختلال مراقب علایم شدید کرونا باشند فروش فوری ایران خودرو ۲۱ بهمن ماه + جزییات و لینک ثبت نام آشنایی با موثرترین حبوبات بر کاهش وزن دانشگاه شهید بهشتی دوباره مجازی شد اولین شرکت قانونی ارز دیجیتال در روسیه مجوز گرفت کراس اوور جدید هیوندا + عکس استفاده از روش‌ های سنتی لئوناردو داوینچی در مراقبت های زیبایی افتتاح پایانه مرزی رازی تا پایان سال دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فنلاند + عکس DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیست دیزین تفریح لاکچری آنا نعمتی استایل بازیگران ایران خودرو ارز دیجیتال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ

خودرو خودرو کی ام سی (KMC T9) از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه بین المللی خودرو پکن مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده و میزبان طیف وسیعی از خودرو سازان مطرح جهان است. کمپانی جک که از مهمترین و بزرگترین خودروسازان چین محسوب می شود نیز در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارد.برند جک یک شرکت خودروسازی چینی است که در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹ میلادی در استان آن هوئی تأسیس شد. در سال ۱۳۹۱ شرکت کرمان موتور واردات و مونتاژ محصولات JAC را بر عهده گرفت و خودروهای کراس اوور و سدان را مونتاژ و وارد کرد.

خودرو پیکاپ چیست؟

پیکاپ را می‌توان نوعی وسیله نقلیه موتوری سبک مانند وانت یا ماشین‌های سواری با کابین محصور در جلو و محفظه باری تعبیه شده در انتهای آن تعریف کرد. این نوع خودروها در دسته‌بندی بین وسیله نقلیه باری و SUV قرار می‌گیرد. پیکاپ‌ها معمولاً به دو صورت تک‌کابین با دو درب و یک ردیف صندلی و دو کابین با چهار درب و تعبیه صندلی برای سرنشینان عقب تقسیم می‌شوند.

بررسی جک T9 پیکاپ

کمپانی جک از اواسط ۲۰۱۰ تولیدات خودروهای تجاری سبک را آغاز کرد. محصولات برند جک با حروف اختصاری J برای سدان‌ها و هاچ‌بک‌ها و S برای کراس‌اوورها، T برای پیکاپ‌ها شناخته میشوند. نخستین محصول این برند چینی در حوزه خودروهای تجاری، پیکاپ جک T6 بود که یک خودرو تجاری کوچک به حساب می‌آید. پس از مدتی جک محصولی جدید و بزرگتر را روانه بازار کرد و آن را جک T8 نامید. این خودرو مورد توجه کرمان موتور قرار گرفت و با نام KMC T8 به بازار ایران عرضه شد. پس از آن خودرو جک T9 تولید و با لقب هانتر یا شکارچی شناخته شد. جک T9 در سال ۲۰۲۲ میلادی برای نخستین بار معرفی شد و از سال ۲۰۲۳ در بازار چین عرضه شده است.

مشخصات فنی جک T9 پیکاپ (KMC T9)

KMC T9 نسخه ارتقا یافته و به روز شده کی ام سی T8 به حساب می‌آید و در برخی بازارها هم با نام هانتر شناخته می شود.

پیکاپ KMC T9 به دلیل بهره مندی از موتور قدرتمند ۲ لیتری توربوشارژ به همراه سامانه GDI ( پاشش مستقیم سوخت به داخل سیلندر) می تواند ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. فناوری های به کار رفته در موتور KMC T9 در بخش های خنک کاری و روغن کاری از جمله پیشرفته ترین ها در نوع خود است. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک KMC T9 توسط کمپانی معتبر DAE ساخته شده که تامین کننده گیربکس بسیاری از خودروسازان معتبر جهان است. این گیربکس دارای ۳ حالت رانندگی 2H( دیفرانسیل عقب)، 4H (چهار چرخ سبک) و 4L (چهارچرخ سنگین) است. قابلیت انتخاب ۴ حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت، نرمال و برفی بسته به شرایط مورد نیاز رانندگی این خودرو به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز است که باعث افزایش قابلیت های حرکت در مسیرهای ناهموار می گردد.

مشخصات فنی KMC T9

نام خودرو

KMC T9

کشور سازنده

چین

موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور

۱۹۹۸ سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت

۲۲۱ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

۳۹۰ نیوتن متر در ۱۹۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده

۸ سرعته خودکار

سیستم ترمز جلو و عقب

دیسکی

سیستم تعلیق جلو

مستقل از نوع جناغی با فنر مارپیچ

سیستم تعلیق عقب

غیر مستقل از نوع فنر تخت

دیفرانسیل

دو دیفرانسیل همراه با قفل دیفرانسیل

ابعاد و ویژگی‌های KMC T9
حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۹۷۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۵۳۳۰ طول - ۱۹۶۵ عرض - ۱۸۸۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۳۱۱۰ میلیمتر
حداقل فاصله از سطح زمین ۲۰۹ میلیمتر
رینگ ۱۸ اینچ آلومنیومی
حجم مخزن سوخت ۷۴ لیتر
حداکثر قابلیت شیب پیمایی ۳۰ درجه
زاویه تقرب ۲۷ درجه
زاویه ترک ۲۳ درجه
کابین دو کابینه
تعداد سر نشین ۵ نفر
استاندارد آلایندگی یورور ۵
امکانات و تجهیزات KMC T9

KMC T9 نسخه‌ای بزرگتر و مجهزتر از KMC T8 به حساب می‌آید.KMC T9 از امکانات رفاهی چون:

سانروف کنسول میانی مجهز به Cool Box آینه های جانبی تاشونده برقی تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو گرمکن صندلی های ردیف جلو تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشیان عقب شارژر وایرلس آینه میانی الکتروکرومیک

در بخش امکانات ایمنی این خودرو به:

۶ ایربگ سنسورهای پارک جلو دوربین ۳۶۰ درجه ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد فرمان برقی

قیمت KMC T9 (جک هانتر)

قیمت کی‌ام‌سی T9 حدود ۱ میلیاردو ۹۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

کد خبر 749229

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه