Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان در دست اقدام است که امروز اولین تصفیه‌خانه افتتاح شد و باقی طرح‌ها نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز دوشنبه 18 بهمن ماه 1400 در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ پروژه در دهه مبارک فجر خوزستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، بهداشت و درمان و… هستند.

او با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان گفت: پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان در دست اقدام است که امروز اولین تصفیه‌خانه افتتاح شد و باقی طرح‌ها نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار خوزستان افزود: تصفیه‌خانه‌های باقی مانده در شهرهای خرمشهر، آبادان، ماهشهر و بندر امام به بهره‌برداری خواهند رسید و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا خوزستان در دولت مردمی و انقلابی در مسیر سازندگی قرار بگیرد.

خلیلیان بیان کرد: در چارچوب سفر دولت به استان توانستیم مصوبه هایی اخذ کنیم که با این مصوبه ها ریل‌گذاری بسیار خوبی برای توسعه استان ظرف مدت دو تا سه سال آینده انجام خواهد شد تا وضعیت تولید و اشتغال خوزستان مناسب شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: در این مصوبه ها ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه‌های عمرانی و ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز صرف توسعه سرمایه‌گذاری خواهد شد و همچنین حدود هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج جوانان داریم تا مسیر توسعه خوزستان با سرعت ادامه پیدا کند.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: برای بحث امنیت استان تصمیم  های بسیار خوبی اتخاذ شده و اقدام های خوبی با همکاری وزیر کشور و دیگر مسوولان در دست انجام است تا امنیت استان ارتقا یابد./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزیر کشور بهداشت و درمان دولت اشتغال ازدواج فاضلاب خوزستان ریل گذاری برنا خوزستان دولت سیزدهم مصوبه های دولت استانداری خوستان تصفیه خانه های خوزستان تصفیه خانه فاضلاب بهره برداری مصوبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود