Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوپرجام فوتبال ایران شامگاه امروز دوشنبه ۱۸ بهمن بین تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد که طی آن تیم جنوبی با برتری یک بر صفر برابر پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد.

جواد نکونام بعد از این بازی گفت: به مردم خوزستان و هواداران بزرگ فولاد تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم افتخارات تیم ادامه داشته باشد. آنها سال های سال باید خوشحال باشند چون کمترین حق آنها همین شادی ها با تیم است.

وی ادامه داد: می دانستیم چطور بازی کنیم. در بازی قبلی هم مقابل این تیم مستحق شکست نبودیم. نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم. آنها وقتی ۱۰ نفره شدند توانستیم فشار بیاوریم ولی وقتی ما هم اخراجی دادیم به پرسپولیس چند موقعیت دادیم. در دقایق پایانی هم می توانستیم گل بزنیم که رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: توانستیم دومین جام را با تلاش تمام تیم کسب کنیم. از بازیکنان فصل قبل که جام حذفی را آوردند و آنهایی که امروز کنار تیم بودند تشکر می کنم. به معنای واقعی نشان دادیم تیم هستیم. ثابت کردیم لایق احترام هستیم و حرف های زیادی با بازی امروز مقابل یکی از بهترین تیم های ایران برای گفتن داریم.

نکونام خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم در دو سالی که هستیم سومی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و حالا هر سوپرکاپ را برای تیم بیاوریم. این جام ها تنها برای من نیست. در این جام آقایان مهندس آذری و ابراهیمی هم دخیل هستند. بازیکنانی که داشتیم و حالا هم که گرفتیم همه زحمت کشیدند. سال سختی را با توجه به مشکلاتی که داشتیم پشت سر گذاشتیم.

کد خبر 5419479

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سوپرجام فوتبال تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کاراته سید رضا صالحی امیری تیم فوتبال هوادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد