Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سکانداری دبیرخانه شبکه ملی سمن های فرهنگی کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان مرکزی واگذار شد. 

 به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در گفتگو با برنا افزود: نشستی با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جواتان در خصوص مصوبات سفر مقام عالی وزارت به استان مرکزی برگزار شد و ایجاد شبکه ملی سمن های فرهنگی کشور هدفگذاری شد و سکان دبیرخانه این شبکه به استان مرکزی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این راستا، نشست های متعددی با اعضای مجمع سمن های جوانان استان برگزار شد و ساز و کارهای اجرایی این طرح از سوی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان شامل چگونگی تهیه اساسنامه، چگونگی تشکیل و چارت سازمانی شبکه ، تولید محتوا و نحوه حوزه های فعالیتی در شبکه در بخشهای مختلف و همچنین چگونگی بررسی اولویت های حوزه جوانان در کشور با توجه به اقلیم های متعدد و وجود تفاوت های فرهنگی در سراسر کشور،مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: پیشنهادات اجرایی و عملیاتی حوزه جوانان استان به معاونت متبوع ارائه شد و این طرح مورد استقبال و حمایت ویژه وی قرار گرفت و مقرر شد برنامه ریزی مناسب در راستای عملیاتی شدن این شبکه صورت گیرد.

حقدادی اظهار داشت: همچنین نشستی با سمن های فرهنگی سراسر کشور در استان برگزار شود و موضوعات محتوایی احصا شود و نحوه انجام فعالیت ها نیز تعیین تکلیف شود و اردوهای توانمندسازی برای سمن ها در راستای فعالیت در حوزه های فرهنگی در استان تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با کلید خوردن این طرح و با حمایت معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش، مقام عالی وزارت و حلقه مدیریت ارشد استان ، شاهد یک رویداد عظیم و بسیار بزرگی در حوزه فرهنگی حوزه جوانان در کشور خواهیم بود و امید است با تعامل و هم افزایی سمن هاو فعالان حوزه فرهنگی، گام های موثری در این راستا برداشته شود و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در خصوص کاهش دغدغه و نگرانی حوزه جوانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی یادآور شد: این استان مهد مفاخر بزرگان ، علما و ادبای کشور در طول تاریخ است و به طور حتم می تواند نقش خود را در ساماندهی این اقدام بزرگ فرهنگی، با تعامل و همکاری و همچنین با بهره گیری از ظرفیت جوانان، به درستی ایفا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزارت ورزش استان مرکزی ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان مرکزی سمن های فرهنگی حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است