Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - استاندار فارس در حاشیه افتتاح دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شیراز با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیف جایگاه دانشگاه شیراز که آن را "دارالعملی در دارالعم" ارزیابی فرمودند، گفت: هم اکنون شاهد تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، خدمات، کشاورزی و به طور کلی با زندگی مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی ایمانیه توسعه دانشگاه صنعتی شیراز را یکی از مظاهر تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت دانست و گفت: در همین راستا امروز دومین دانشکده صنعتی شیراز در شهر صدرا افتتاح می‌شود.

او گفت: وجود امکانات و فضای بسیار مناسب در ساختمان جدید دانشگاه صنعتی از رییس این دانشگاه و مسئولان مربوطه در سطوح ملی خواست کمک کنند روند انتقال کامل این دانشگاه به مکان جدید در شهر صدرا فراهم شود.

به اعتقاد استاندار فارس ساماندهی دانشگاه‌های مجموعه وزارت علوم باید به صورت یک مجموعه کلی مد نظر بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر افتتاح ساختمان دانشکده شیمی، راه‌اندازی سیستم تاسیسات دانشگاه صنعتی صدرا و کلنگ زنی مسجد این دانشگاه نیز با حضور استاندار فارس انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شهر صدرا دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد