Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@10:33:21 GMT

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۶۹۳۹

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی در قم برگزار شد

مسلم رشیدی  دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت:  در این اردو، ملی پوشان زیر نظر غلامرضا مازندرانی سرمربی کارکشته تیم ملی به انجام تمرینات فشرده تاکتیکی پرداختند.

وی ادامه داد: فدراسیون کبدی در مسیر آماده سازی این تیم همچنین اردوهای تدارکاتی تیم ملی در یکی از کشورهای سریلانکا، اندونزی و یا هند پس از اردوهای داخلی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس هیات کبدی قم با اشاره جایگاه ایران در کبدی در سطح آسیایی و جهانی، تصریح کرد: این اردوها نقش موثری در آمادگی ملی پوشان دارد.

رشیدی در ادامه عنوان کرد: در این اردوی آماده سازی سه کبدی کار قمی به نام های مهرشاد چاقری، مهدی بهرامی و علی اصغر وفایی به دعوت سرمربی تیم ملی حضور داشتند و حمید میرزایی نادر لژیونر قمی شاغل در کشور هندوستان نیز پس از پایان لیگ جاری این کشور به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

 مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اواخر شهریورماه سال بعد در هانگو ژو چین برگزار می‌شود؛ تیم ملی کبدی سال ۲۰۱۸ در رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی، برسکوی نخست این مسابقات ایستاد.

برچسب‌ها کبدی قم فدراسیون کبدی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی قم فدراسیون کبدی کبدی قم فدراسیون کبدی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد