Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل پرسپولیس بابرنامه عمل کردیم و توانستیم نقاط قوت‌شان را کنترل کنیم و از فرصت‌های‌مان استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه با شکایت علیرضا بیرانوند منتشر کرد که در زیر آمده است:

«پرسپولیس این روزها شرایط عجیب و غریبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی رقابتی در گرفته است که هر کس هر گونه می‌تواند، پای خود را روی گُرده پرسپولیس می‌گذارد و فشار می‌دهد. به گونه‌ای که نتواند از جای برخیزد؛ هرچند پرسپولیس از این نامرادی‌ها بسیار دیده و هر بار برخواسته است.

این روزها کسی نیست که نداند پرسپولیس یکی از سخت‌ترین دوران‌های خود را سپری می‌کند و طبعاً انتظار نداشتیم کسی مانند علیرضا بیرانوند که همین حالا حضورش در اروپا و قبل از آن، حداقل بخشی از توفیق و اوج خود در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیون پرسپولیس است، چنین رفتار و رویه‌ای را در پیش بگیرد. او حق دارد مطالبه خود را پیگیری کند، ولی ما در این باره سخن نمی‌گوییم. او همین حالا همین درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار گرفت و بیرانوند تا پای تهدید دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرح شکایت در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازه‌بان جدید پرسپولیس گرفته شود.

در روزهای گذشته تلاش کردیم وی را متقاعد و راضی کنیم که مهلت بدهد، ولی حاضر به این امر نشد؛ در حالی که خوب می‌دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در میانه انبوهی از مشکلات تازه وارد این عرصه شده است و اندکی زمان لازم است تا مشکلات رفع و رجوع شود.

به یاد علیرضا بیرانوند می‌آوریم که به لطف حضور در پرسپولیس، بدان حد اوج گرفت که در جام جهانی بدرخشد و در بازگشت، به جای آنکه قدردان پرسپولیس باشد، برای این تیم شاخه و شانه کشید. با وجود قراردادی که داشت، از انجام تعهدات سر باز زد تا باشگاه را وادار به عقد قراردادی جدید کند که هم رقم آن افزون بود و هم در آن بند جدایی قرار داد تا پس از آن به طور مرتب باشگاه را تحت فشار قرار دهد و با همین پشتوانه، باشگاه را در مقاطعی دیگر وادار به پذیرش شرایط خود نمود. اینها واقعیت‌هایی هستند که در زمان خود به گونه دیگری وانمود شدند و حقیقت از هواداران پنهان شد.

مطالبه علیرضا بیرانوند در مقابله انبوه بدهی‌ها و مشکلات مالی پرسپولیس، رقمی به حساب نمی‌آید. این پول را پرداخت خواهیم کرد، ولی چرخ روزگار خواهد چرخید و کسی چه می‌داند که روزگار آبستن چه حوادثی است، ولی بیرانوند خود خوب می‌داند که هر بار زورش رسیده است، پرسپولیس و هوادارانش را چگونه تحت فشار قرار داده است».

***

درویش: بیرانوند در شب بازی و درحالی که گلر ذخیره نداشتیم پنجره ما را بست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نفراتی را خواسته که از نفرات ثابت تیم‌های خود هستند و جدایی‌شان منوط به صدور رضایت‌نامه است.

رضا درویش پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: سوپرجام حتماً باید یک قهرمان داشته باشد، ولی بازیکنان ما در شرایطی که در دقایقی از نیمه دوم نیز 10 نفره شدند، حاکم میدان بودند و روی یک غفلت گل خوردند.

وی در ادامه افزود: هشت بازیکن ما مصدوم و کرونایی هستند و نتوانستند به بازی امروز برسند. با وجود اینکه در بازی امروز هشت بازیکن اصلی و خوب‌مان را نداشتیم، باز هم توانستیم یک بازی قابل قبول را ارائه کنیم. همچنین شما دیدید که تیم ما روی یک حادثه گل خورد و موقعیت‌های بهتری هم داشت که نتوانست تبدیل به گل کند. به هر حال زیبایی فوتبال به این است که نمی‌توان نتیجه‌اش را پیش‌بینی کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد جدید این باشگاه با یک اسپانسر و پرداخت پاداش به بازیکنان قبل از دیدار امروز گفت: شاید برای تیم مشکل نداشته باشیم، بلکه مشکل عمده‌ای که بر ما تحمیل می‌شود، کار را سخت می‌کند. من در بدو ورودم پول اوساگونا را تأمین کردم و پنجره تیم هم باز شد. الان نامه آمده است که باید بابت محمد نادری بیش از صد هزار یورو بپردازیم که ظرف امروز و فردا باید بخشی از آن را پرداخت کنیم. بیرانوند که دروازه‌بان بزرگ تیم ملی است و در پرسپولیس نیز حضور داشته، درست شب بازی که ما دروازه‌بان ذخیره نیز نداشتیم، پنجره ما را بست! این شرایط برای استوکس و رادوشویچ نیز وجود دارد. ضمن اینکه چک‌های فراوانی در دوره قبل قرض کردند و سررسید آنها نیز طی دو سه ماه آینده است.

درویش همچنین یادآور شد: تبلیغات را داده‌اند و پولش نیز که گرفته‌اند و هزینه شده است. اصلاً جایی برای گرفتن تبلیغات نبود. حالا ما با رایزنی‌ها و پیگیری ها که داشتیم، توانستیم باز هم دو سه اسپانسر را فراهم کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را پوشش بدهیم، ولی با این وجود این همه مشکلات داریم. ما فکر می‌کردیم اگر یک بودجه قابل قبولی داشته باشیم که هزینه نیم‌فصل را بدهیم، شاید با مشکلی روبه‌رو نشویم، اما می‌بینید که مشکل ما بودجه تیم نیست، بلکه مشکلی است که از قبل به تیم تحمیل می‌شود و با طلبکاران مواجه هستیم و پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر اینها که مدیر یا فرد دیگری نیست. مگر اینکه یک بانک پشت تیم باشد و بگوید که هزینه کنیم. از این جهت این فشارها ناخودآگاه روی بازیکن و کادر فنی تیم تأثیر می‌گذارد. کادر فنی در همین 10، 15 روز اخیر درخواست یک زمین تمرین داشت که باز هم با مساعدت همکاران برای آنها تلاش می‌کنیم. حتی کار برخی اوقات به جایی می‌رسد که ما برای تأمین مایحتاج و چیزهای اولیه متوسل به شخص وزیر می‌شویم که مساعدت می‌کند تا مشکلات را حل کنیم.

وی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: ما خودمان از گل‌محمدی خواستیم هر بازیکنی که مدنظرش است، اعلام کند. او یکسری اسامی داد که نفرات ثابت تیم‌های مختلف هستند و اصلاً آزاد نبودند. مثل این می‌ماند که یک تیم دیگر به ما بگوید که وحید امیری را می‌خواهد. آیا ما می‌توانیم او را آزاد کنیم تا برود؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به مذاکره با نفراتی همچون شهریار مغانلو تصریح کرد: ما با تمام بازیکنانی که گل‌محمدی درخواست کرده بود، مذاکره کردیم و درخواست جذب را دادیم. حتی گل‌محمدی روز گذشته درخواست جذب یک بازیکن دیگر را داد که ما نیز به باشگاه مربوطه اعلام کردیم. ضمن اینکه از طریق پیروانی اعلام کردیم هر بازیکنی که مدنظرش است و امکان جذبش وجود دارد، نامش را بگویند و ما صحبت مقدماتی را انجام بدهیم. به هر حال ما برای بستن قرارداد آماده‌ایم، فقط موضوع این است که باید صحبت کنیم تا بازیکن امکان انتقالش باشد.

درویش درباره جذب رامین رضاییان نیز خاطر نشان کرد: ما اقداماتی را انجام دادیم، ولی مشکلاتی از سوی تیم او عنوان شده است. به هر حال ما در حال رایزنی هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که اگر امکانش باشد، قطعاً این انتقال را انجام بدهیم. در بین این بازیکنان، یک بازیکن خارجی بود که ما برای انتقالش نامه نوشتیم، اما گفتند که پنج میلیون دلار مبلغ رضایت‌نامه‌اش و یک میلیون دلار نیز قراردادش است که ما این پول را نداریم.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان

علیرضا بیرانوند در ادامه واکنش‌های چهره‌های ورزشی از بانوان پرسپولیسی پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است. بیرانوند که هر طور بود به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رسید و در درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت پس از اهانت یک هوادار سپاهان به دختران طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه‌ی زرین بشکست... قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود».


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان