Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس به نقد داوری سوپرجام پرداخت.

حمید مطهری در مورد شکست پرسپولیس در سوپر جام اظهار داشت:

به فولادی‌ها تبریک می‌گویم، واقعا تیم لایقی هستند. بازی هم درگیرانه و فیزیکی بود. در نیمه دوم خیلی خوب جلو می‌رفتیم، اما اخراج شیری به تیم سکته داد.

به گزارش طرفداری؛ وی در مورد اخراجش گفت:

اکبریان از داوری خداحافظی کرد، اما خیلی حرف در مورد استایل داوری او دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرا می‌شناسید هیچ بی احترامی نمی‌کنم، اما او سبک داوری او طوری است که هر تیمی که در داخل و بیرون زمین بیشتر داد و بیداد کند، سوت‌هایش به نفع آنها است. باید داور شجاعت داشته باشد و نمی‌دانم چرا اینطوری است.  تیم‌ها هم به سبک داوری او نگاه و احساس می‌کنند اگر داد و بیداد کنند، منفعت می‌برند. خیلی راجع به او صحبت داشتم، اما در همین حد بسنده می‌کنم و در نهایت به او خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در مورد حضورش روی سکوها گفت:

روی سکوها خیلی بی احترامی می‌کردند و من فقط به نیروی انتظامی تذکر دادم که جملات قشنگی نبود. ما یک تیم هستیم و خودتان همه چیز را دیدید.

مربی پرسپولیس در مورد خریدهای تیمش گفت:

صحبتی ندارم، اما همیشه گفتم تمام نفرات مان برای ما ارزشمند هستند و همه زحمت کشیدند. 

وی در مورد لیگ گفت:

با قدرت کارمان را جلو می بریم تا قهرمانی را تکرار کنیم، اما در این راه فقط شرایط بازیکن و مربی نیست و همه باید دست به دست هم دهیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جام قهرمانی سوپرجام بالای سر فولادی ها باشگاه پرسپولیس: بیرانوند همین حالا درآمد یورویی را از صدقه پرسپولیسی ها دارد قطع همکاری نایکی با میسون گرینوود پیام مانه به صلاح بعد از سوت پایان فینال جام ملت های آفریقا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است