Web Analytics Made Easy - Statcounter

می گویند انتخاب ناگهانی میرشاد ماجدی به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال پشت پرده جذابی دارد...

میرشاد ماجدی تنها عضو فوتبالیست هیات رییسه فدراسیون فوتبال بود که در روز انتخابات با حمایت گروه کیومرث هاشمی و مهدی محمد نبی به پیروزی رسید اما خیلی زود وارد تیم شهاب عزیزی خادم شد و حالا به حدی مورد لطف قرار گرفته که مدیرفنی فدراسیون فوتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که پیش بینی می شد در پی کناره گیری مهدی مهدوی کیا از منصب مدیریت فنی فدراسیون فوتبال، دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون در سایت فیفا جایگزین او شود، نام میرشاد ماجدی به عنوان مدیرفنی جدید فدراسیون فوتبال به فیفا ارائه شد.

صد البته اگر قرار بود یک نفر از هیات رییسه فدراسیون فوتبال جایگزین مهدوی کیا شود، بی شک میرشاد ماجدی لایق ترین فرد برای معرفی به فیفا بود چرا که او تنها عضو فوتبالیست هیات رییسه است. احمدرضا براتی به عنوان حقوقدان ورزشی، خداداد افشاریان به عنوان داور بازنشسته فوتبال و مهرداد سراجی به عنوان مدیرعامل سایپا و بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل سابق پارس جنوبی بیگانه با فوتبال نیستند و طهمورث حیدری و احسان اصولی هم به عنوان روسای هیات های فوتبال به اندازه خودشان با فوتبال آشنا شده اند اما هیچ یک مثل ماجدی فوتبالیست نبودند.

اما چه شد این فوتبالیست که ابتدا در تیم عزیزی خادم نبود، ناگهان عزیز دل عزیزی خادم شد؟

نقل قول تایید نشده از ماجدی: اسکندری کار خودش را کرد؟

گفته می شود میرشاد ماجدی روز انتخابات وقتی عزیزی خادم در تقابل با کیورمث هاشمی به پیروزی رسید، اولین نفری بود که به رابطه عزیزی خادم با امیر اسکندری اشاره کرد. گویا او بود که در جمع خصوصی مهدی محمد نبی و چند نفر از همراهانش این پیروزی را به جادوگر کلاک کرج ربط داد و با خنده گفت بالاخره امیر اسکندری کار خودش را کرد. شایعه شده او همین چند وقت پیش هم در خصوص طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان در یک محفل خصوصی گفته تا امیر اسکندری تایید نکند، عزیزی خادم به کسی حکم نمی دهد.

البته این گفته ها که هنوز صحت و سقم آن تایید نشده و در حد شایعه است، با رفتارهای اخیر ماجدی جور در نمی آید. اگر ماجدی واقعا با امیر اسکندری زاویه دارد، چگونه می تواند تا این حد مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم باشد؟ او چه خدمتی به حمید مهرعلی و شهاب عزیزی خادم کرده که آنها او را به بیژن ذوالفقارنسب ترجیح می دهند؟ هرچند بیژن ذوالفقارنسب یک دوره مقابله مستقیم با جادوگر بدنام کرج را در کارنامه دارد و طبیعی بود خیلی زود مریدان امیر اسکندری در فدراسیون فوتبال پس از آن که سواستفاده شان را از نام این چهره موجه کردند، او را کنار بگذارند اما رابطه شهاب عزیزی خادم و میرشاد ماجدی هم آنچنان خوب نبود که بتوان او را در این جایگاه تصور کرد...

روزی که عزیزی خادم کلید را از ماجدی خواست

اولین تنش بین شهاب عزیزی خادم و میرشاد ماجدی وقتی پیش آمد که رییس فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادعا کرد تمام فعالیت های پایه را به او می سپارد و ماجدی هم در مصاحبه ای جواب او را داد و گفت: دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند و اگر رییس چنین قصدی داشته باشد او در کمیته جوانان نمی ماند. (اینجا بخوانید)

فردای این مصاحبه، عزیزی خادم شخصی را سراغ میرشاد ماجدی فرستاد و به او گفت کلید مقر کمیته جوانان را به او پس بدهد. این رفتار محکم رییس فدراسیون فوبتال باعث عقب نشینی میرشاد ماجدی شد و انگار عقب نشستن او همچنان ادامه دارد. میرشاد ماجدی یک بار هم با حضور در تلویزیون ادعا کرد اگر اساسنامه تصویب نشود فوتبال ایران تعلیق و تیم ملی از جام جهانی حذف می شود که این ادعای شهاب پسند او با واکنش تند منتقدین مواجه شد. (اینجا بخوانید)

همچنین شایعه های تایید نشده ای درباره پیوستن میرشاد ماجدی به حلقه مریدان جادوگر کلاک کرج به گوش می رسد که امیدواریم کذب باشد. دوست نداریم باور کنیم یک فوتبالیست قدیمی که تا به حال چهره موجه ای از خود در فوتبال ارائه داده و دست کم در ظاهر، موجه بوده، به دامان جادوگر بدنام کرج کشیده شده و وارد حلقه مریدان این شخص منحرف شده باشد.

میرشاد ماجدی: خودم هستم و خدا

به خاطر فوتبال، دوست داریم میرشاد ماجدی با صدای بلند تمام شایعه های اینچنینی را تکذیب کند و همان جایی بایستد که تا به حال ایستاده بود؛ او متعلق به فوتبال است نه متعلق به جادوگران و خرافاتی های فاقد عقل که تن به طلسم و جادو و اراجیف امیر اسکندری و همسرش (ژ.ن) می دهند.

البته ماجدی آخرین بار وقتی با این پرسش مواجه شد که درباره روابط عزیزی خادم با امیر اسکندری چه نظری دارد، گفت روابط عزیزی خادم به خودش مربوط است و تاکید کرد من به جادوگر اعتقادی ندارم. خودم هستم و خدا! (اینجا ببینید)

انتظار داریم میرشاد ماجدی هنوز هم خودش باشد و خدا و از ورود به دامی که مریدان امیر اسکندری پیش پای فوتبال و اهالی اش پهن کرده اند خودداری کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جام قهرمانی سوپرجام بالای سر فولادی ها باشگاه پرسپولیس: بیرانوند همین حالا درآمد یورویی را از صدقه پرسپولیسی ها دارد قطع همکاری نایکی با میسون گرینوود پیام مانه به صلاح بعد از سوت پایان فینال جام ملت های آفریقا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم امیر اسکندری میرشاد ماجدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!