Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده شامگاه دوشنبه در پایان بازدید از مراکز غربالگری کرونا و در جمع خبرنگاران از انجام ارزیابی و پایش وضعیت موجود در مراکز غربالگری بیماری‌های واگیردار سمنان خبر داد و بیان کرد: هدف از اینگونه بازدیدها رصد کیفیت و کمیت ارائه خدمات به بیماران مبتلا است.

وی افزود: مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت در راستای سهولت دسترسی مردم به خدمات اولیه و کاهش بار مراجعه به بیمارستان‌ها و شناسایی اولیه بیماران مبتلا به کرونا ویروس فعال شده است که باید در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود از جمله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مطلوب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه کاهش زمان ارائه خدمات از سوی مراکز ۱۶ ساعته به مراجعه کنندگان از جمله موارد حائز اهمیتی است که باید در این مورد دستگاه‌های متولی اقدام کنند، تاکید کرد: مبارزه با ویروس کرونا یک موضوع ملی است و نیازمند مشارکت همگانی تمامی سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها و بویژه اقشار مختلف مردم است.

به گزارش مهر، سمنان، گرمسار و دامغان سه شهرستان وضعیت قرمز، شاهرود تک شهرستان حائز شرایط نارنجی و مهدی شهر، میامی، سرخه و آرادان شهرستان‌های در وضعیت زرد کرونایی استان سمنان هستند.

کد خبر 5419576

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان غربالگری کرونا دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر بارش برف عکس استانها ایلام افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود

بر اساس اعلام جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی، شهروندان گوشت قرمز را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت‌های بازرسی‌نشده و بدون مهر دامپزشکی (کشتار غیرمجاز) جدا خودداری شود.

قصاب‌ها و افرادی که مستقیم با دام سر و کار دارند، یا در کار ذبح دام هستند، یا افرادی که دام را در منزل یا مجاورت منزل خود نگهداری می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و دام هستند؛ بنابراین این افراد باید از تماس مستقیم با حیوان و ترشحات آن، اجتناب کرده و افراد فعال در کشتارگاه‌ها هم باید از دستکش، چکمه و روپوش استفاده کنند، رعایت بهداشت فردی تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

گوشت‌هایی که خارج از زنجیره تولید دامپزشکی ذبح می‌شود اگر علائم بیماری نداشته باشد، بهتر است قبل از مصرف، برای از بین رفتن میکروب بیماری‌های احتمالی مشترک بین انسان و دام، به مدت ۲۴ ساعت داخل کیسه پلاستیکی در یخچال نگهداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس