Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:11:58 GMT

عقب‌نشینی مجیدی در شب قهرمانی فولاد در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۱۹۵

عقب‌نشینی مجیدی در شب قهرمانی فولاد در سیرجان

به گزارش ایرنا، بسته خبری هجدهمین روز از بهمن‌ماه ایرنا به این شرح است: 

مجیدی: حق ندارم در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در فوتبال حرفه‌ای حق ندارم در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنم فقط از دراگان اسکوچیچ می‌خواهم شان بالاتری برای استقلال قائل باشد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین شرط زیدان برای حضور در پاری‌سن‌ژرمن؛ «کریستیانو رونالدو»

«زین‌الدین زیدان» سرمربی احتمالی فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن برای حضور در این تیم یک شرط دارد و آن هم خرید فوق ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ورزشکار فرانسوی مسن‌ترین مدال‌آور المپیک زمستانی شد

ورزشکار ۴۱ ساله فرانسوی با کسب مدال نقره رقابت‌های اسکی بازی‌های زمستانی پکن به عنوان مسن ترین ورزشکار المپیک زمستانی معرفی شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: مقصر باخت هستم/ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. بازیکنان زحمت کشیدند تا جبران کنند اما جایی که باید ضربه آخر را می زدیم این اتفاق نیافتاد؛ مسوولیت شکست به عهده من است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیرجان به رنگ خوزستان؛ والی و شیمبا جام قهرمانی را بالای سر بردند

خوزستان برای اولین بار قهرمان سوپرجام و جام قهرمانی در سیرجان توسط ۲ کاپیتان این تیم بالای سر برده شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پس از شکست پرسپولیس برابر فولاد خوزستان؛درویش: روی اتفاق گل خوردیم/ برای برخی نیازها به وزیر متوسل می‌شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این که ۸ بازیکن خوب خود را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. فوتبال همین است و باید به راهمان ادامه دهیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان سوپرجام جنجالی؛ قهرمانی فولاد با شکست پرسپولیسِ بی‌جان در سیرجان

تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با یک گل پرسپولیس را شکست داده و جام قهرمانی سوپرجام را به خانه ببرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها فولاد خوزستان کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان فولاد خوزستان کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان فرهاد مجیدی ادامه خبر را اینجا بخوانید سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد