Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام فوتبال کشور اظهار داشت: ترکیب اولیه‌ای که یحیی گل‌محمدی برای این بازی گذاشته بود خوب نبود و باعث شد فولاد خوزستان پرسپولیس را تحت فشار قرار بگذارد و بتواند به گل هم برسد. اما در نیمه دوم وقتی تعویض‌ها انجام شد پرسپولیس همیشگی را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رو به جلو بازی کرد و کارهای ترکیبی و ارسا‌ل‌های خوب را شاهد بودیم.

وی افزود: وقتی پرسپولیس 10 نفره هم شد روی دروازه فولاد باز هم فشار می‌آورد و می‌توانست حتی به گل هم برسد. با این حال در طرف مقابل فولاد هم یکی از بهترین بازی‌های خودش را به نمایش گذاشت. نفرات آنها جزو بهترین‌های فوتبال ما هستند و خوب کار کردند. دیدیم که بازیکنانی مانند کولیبالی، کوشکی، بوحمدان، تریرا و عباسی فوق‌العاده خوب کار کردند. در مجموع بازی خیلی خوبی را دیدیم ولی تنش روی نیمکت‌ها باعث شد استرس و فشار بیشتری روی بازیکنان ایجاد شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به حواشی که در جریان بازی به وجود آمد، تصریح کرد: این عوامل باعث شد کیفیت بازیکنان پایین بیاید. پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی شود. خط دفاعی فولاد در بازی‌های گذشته ثبات و هماهنگی لازم را نداشت اما در این بازی نقاط ضعف خودش را پوشش داده بود. شاید نوع بازی پرسپولیس و ترکیبی که سرمربی برای  این بازی در نظر گرفته بود هم تأثیرگذار داشت. امید عالیشاه یا دو بازیکن ازبک می‌توانستند تأثیرگذار باشند. نبود سرلک و ترابی هم خودش را نشان داد. اگر در شروع بازی پرسپولیس ترکیب بهتری داشت می‌توانست به راحتی برنده شود. تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم بی‌دلیل نبود چون هماهنگی لازم در تیم وجود نداشت.

کلهر در خصوص داوری سوپرجام و کارت‌های زیادی که به بازیکنان داده شد، گفت: مشکلات داوری و این تنش‌ها تا زمانی که امکانات مناسب و همچنین کمک داور ویدیویی نباشد،‌ همیشه وجود دارند. این مسائل همیشه استرس داوران را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود آنها اشتباه کنند. با این حال نیمکت‌ دو تیم هم مزید بر علت شد و بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد. دو اخراجی تیم‌ها نشان داد که استرس در تک‌تک بازیکنان وجود دارد.

وی افزود: باید نوع رفتار نیمکت‌ تیم‌ها طوری باشد که فشار را از روی دوش داور بردارد. این رفتارها باعث می‌شود بازیکنان هم کیفیت خودشان را از دست بدهند. شیری و بوحمدان دو خطای یک مدل داشتند به خاطر فشار عصبی که روی آنها بود. کادر فنی‌ها باید با آرامش بیشتری تیم‌هایشان را هدایت کنند تا بازیکنان دچار اشتباه نشوند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا شکست در سوپرجام روی ادامه کار این در لیگ و جام حذفی تأثیر می‌گذارد، گفت: نه، بعید می‌دانم. پرسپولیس همیشه شایستگی‌های خودش را نشان داده. با مشکلاتی که در این چند وقت اخیر داشته در بازی‌های آینده می‌تواند باز هم شایستگی‌هایش را نشان دهد. سوپرجام خیلی مهم است اما پرسپولیس با یکی دو نتیجه در لیگ برتر و جام حذفی به شرایط خوب بگردد و همه اینها را به دست فراموشی بسپارد و دوباره کیفیت خودش را نشان بدهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان محمود کلهر سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی