Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:47:54 GMT

سقف حقوق پایه کارمندان آمازون ۳۵۰ هزار دلار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۷۷۰۶

سقف حقوق پایه کارمندان آمازون ۳۵۰ هزار دلار شد

شرکت آمازون حداکثر حقوق پایه ای که به کارمندانش پرداخت می کند را از ۱۶۰ هزار دلار به ۳۵۰ هزار دلار افزایش داد.

به گزارش ایسنا، آمازون در اطلاعیه ای به کارمندانش اعلام کرد یک سال گذشته بازر کار بسیار رقابتی بوده و در یک بررسی کامل از گزینه های مختلف، بررسی مسائل اقتصادی کسب و کار آمازون و نیاز به رقابتی ماندن برای جذب و حفظ استعدادهای بزرگ، تصمیم گرفتیم سقف حقوق پایه را به شکل معناداری افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان همچنین اعلام کرد پاداشهای اکثر مشاغل جهانی خود را افزایش می دهد و زمان اعطای سهام را برای همخوانی با افزایشهای مذکور تغییر می دهد.

کارفرمایان بزرگ برای استخدام و حفظ افرادی که در دوران "استعفای بزرگ" نیاز دارند، به سختی تلاش می کنند. گزارشهای رسانه ای نشان می دهد نرخ خروج کارمندان از آمازون به سطح بحرانی رسیده و ۵۰ معاون رئیس سال میلادی گذشته این شرکت را ترک کردند.

افزایش حقوق آمازون پیشتر توسط اینسایدر گزارش شده بود. این شرکت سال گذشته حقوق ساعتی برای کارکنانش در آمریکا را به بیش از ۱۸ دلار افزایش داده بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، افزایش حقوق با هزینه سنگین در فعالیت لجستیکی آمازون همزمان شده است که شامل استخدام گسترده برای انبارهای این شرکت بوده است. آمازون پنج شنبه گذشته عملکرد مالی در سه ماهه چهارم را گزارش کرد. سود سه ماهه چهارم آمازون با کمک سرمایه گذاری در شرکت خودروی برقی ریویان و افزایش قیمت سالانه اشتراک پرایم در آمریکا افزایش یافت. ارزش سهام آمازون به دنبال انتشار گزارش عملکرد سه ماهه بهتر از حد مطلوب این شرکت، روز جمعه ۱۳.۵ درصد رشد کرد و ارزش بازار آمازون تا پایان وقت معاملات حدود ۱۹۰ میلیارد دلار افزایش یافت و رکورد قبلی که متعلق به اپل با رشد ۱۸۱ میلیارد دلار در ۲۸ ژانویه بود را شکست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون افزايش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «محسن خجسته‌مهر» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز یکی از رویداد‌های مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم، گفت: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

وی افزود: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها گفت: به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کار‌های بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

خجسته‌مهر با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آنها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع ۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد