Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید MRI بگیرم تا ببینم مشکل چیست.

خبرگزاری میزان - امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست در سوپرجام مقابل تیم فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* قبل از بازی کمی درد داشتم و به کادر فنی هم اعلام کردم. حالا هم باید MRI بگیرم تا ببینم مشکل چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  * حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس   *درمورد مصدومیت عالیشاه کار‌های اولیه انجام شده و بررسی‌ها بیشتر باید در تهران انجام شود. درمورد نوع مصدومیت وی باید ابتدا شرایط را بررسی کرده و سپس اظهارنظر کنم.   *وحید امیری مشکلی ندارد.   *ترابی ۲ ساعت قبل از حرکت به سمت ورزشگاه علائمی داشت که ترجیح دادیم قرنطینه شود تا تست‌های بیشتر روی وی انجام شود. بیشتر بخوانید: مطهری: سبک داوری اکبریان به سود تیم‌های پر سر و صداست/ اخراج شیری به تیم سکته داد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال پرسپولیس سوپرجام امید عالیشاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس سوپرجام امید عالیشاه فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج