Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی علیایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: با اعلام رسمی فدراسیون کشتی شاهرخ میکائیلی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با رقبای خود دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: میکائیلی که در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان در تهران صاحب گردن آویز طلا و عنوان نخست شده بود، طی روزهای سوم الی ششم اسفندماه در اهواز بروی تشک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی علیایی اظهار کرد: این مسابقات به عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی های آسیایی (چین) و رقابت های جهانی (صربستان) نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: در اوزان ۵۵، ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم این رقابت ها به ترتیب مهدی جواهری، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی از قم حضور خواهند داشت.

رییس هیات کشتی قم اضافه کرد: امیرعبدی و ابوالفضل زینتی خواه کشتی گیران خوش آتیه قمی در وزن ۷۲ و هادی علیزاده پورنیا نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات بر روی تشک خواهند رفت.

علیایی گفت: مهدی ابراهیمی نیز نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم استان قم در این رقابت ها خواهد بود و مهدی علیزاده پورنیا نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

برچسب‌ها کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی علیرضا نجاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی علیرضا نجاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

علیرضا عبدولی قهرمان سال ۲۰۲۳ جوانان جهان به فینال وزن ۷۷ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی که از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شده، امروز در مرحله نیمه‌نهایی دنبال شد و فینالیست‌ها به این شرح مشخص شدند:

60 کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور  
67 کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _حجت رضایی
77 کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی
87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت
130 کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند