Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که به نظر من نابسامانی ها و تغییرات پی در پی در مدیریت باشگاه نفت آبادان موجب بروز مشکلات در این تیم شده است، گفت: دلم می‌گیرد که چرا آبادان به این حال و روز افتاده است.

مهدی غفاری در گفت و گو با ایسنا، درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: وقتی تیم صنعت ‌نفت فعلی را با سال‌های گذشته مقایسه می‌کنیم تفاوت زیادی بین گذشته و حال می بینیم؛ در سال‌های قبل مردم به این دلیل تیم را دوست داشتند که تیم قابل احترام و جنگنده بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازیکن از زمین بیرون می‌آمد جانی در بدن نداشت اما اکنون من می بینم که بازیکن وسط زمین راه می‌رود یا به راحتی بازیکن از کنارش می‌گذرد، البته مشکلات فعلی صنعت‌نفت اساسی و ریشه‌ای است. این باشگاه یکی از بزرگترین و مهم‌ترین تیم‌های فوتبال خوزستان است که پایگاه و ریشه عمیقی در این خطه دارد. به نظر من نابسامانی ها و تغییرات پی در پی در مدیریت این تیم موجب بروز این مشکلات شده است.

وی بیان کرد: ‌ واقعا وضعیت فوتبال در این شهر باعث نگرانی‌ام شده و من که با این فوتبال به جاهای بزرگ رسیدم دلم می‌گیرد که چرا آبادان به این حال و روز افتاده است. چون می‌بینم فوتبال به جای پیشرفت، پسرفت داشته است. نمی ‌دانم چرا مهد فوتبال ایران که در قدیم در هر بازی تیم ملی هیچ وقت کمتر از سه بازیکن نداشت، حالا به این روز گرفتار شده است. واقعا این درد را نمی‌دانم به چه کسی باید بگویم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت:‌ در مورد خروج از آشفتگی‌های موجود در فوتبال آبادان و دیگر مسائل آن نیز باید بگویم که برای خروج از این آشفتگی و برداشتن غبار سنتی که بر چهره تیم‌ها نشسته است باید نگاهی نوین و عملی به فوتبال داشت. راه‌اندازی آکادمی ورزشی، استفاده از مربیان کارآمد در رده سنی نوجوانان و جوانان آن هم در دراز مدت می تواند فوتبال ما را از این وضعیت خارج کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در مورد تفاوت فوتبال گذشته و امروز نیز باید بگویم، در فوتبال تفاوت ایجاد نشده است، بلکه تفاوت را باید در نوع آدم‌ها جستجو کرد. در گذشته عشق به فوتبال بود اما امروز این عشق به پول تبدیل شده است. در گذشته تعهد به کار وجود داشت ولی امروز به فلان بازیکن کوچکترین حرف زده می‌شود، دست به تغییر پیراهن و باشگاه می‌زند. در گذشته وجدان کاری وجود داشت و کار و تلاش برای هر روز بهتر از روز گذشته دیده شدن بود اما امروز زمان تمرین فراتر از یک ساعت ‌شود، یکی پس از دیگری بر روی زمین درازکش می‌شوند. در گذشته شعور بازیکنان که همان خلاقیت به شمار می‌رفت، حرف اول را می‌زد ولی امروز این نکته حلقه گمشده محسوب می‌شود.

غفاری در پاسخ به این سوال که علم در فوتبال چه مقدار می‌تواند تاثیرگذار باشد؟ گفت: در گذشته همه چیز به صورت آماتور پیش می‌رفت اما اکنون به ظاهر حرفه‌ای شده‌ایم. متاسفانه فوتبال ما از حرفه‌ای بودن فقط نام آن را یدک می ‌کشد. علم به خود فوتبال وارد نشده است، چون تغییری بین دیروز و امروز دیده نمی ‌شود ولی در مسائل جانبی تاثیر گذاشته است و فوتبال ما و بازیکنان ما به مسائل جانبی بیشتر توجه دارند.

وی بیان کرد:‌ ورزش فوتبال یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند به واسطه آن در صدر افکار عمومی قرار بگیرند. به همین دلیل است که شبکه‌ای بزرگ طراحی می‌شود و چهره‌های سیاسی با نفوذ برخی افراد مسئول رسانه‌ای و واسطه‌ها وارد آن شده و در جهت اهداف این شبکه فعالیت می کنند و در مورد راهکار مقابله با چنین جریان‌های حاشیه‌ای فوتبال نیز اعتقاد دارم باید نظام ورزشی- فرهنگی فعلی قوی‌تر شود تا بتوانیم با این مساله مقابله کنیم.

سرپرست سابق تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: خوزستان استانی استراتژیک و مادر فوتبال کشور محسوب می‌شود. فدراسیون فوتبال شایسته است که کارخانه مادر را از دست ندهد و باید به هیات فوتبال استان کمک کند و با جدیت مشکلات فوتبال خوزستان را حل و بعد نیز آن را تشویق و هدایت کند. اعزام مربیان به کلاس‌های آموزشی و توجه به بازیکنان خوزستانی می‌تواند آینده را ترسیم کند. در رده سنی پایه نیز تیم‌های استان صاحب عناوین ارزشمندی شدند اما یک مربی از آن تیم‌ها در کادر فنی تیم‌های ملی دیده نمی‌شود. در این میان نیز فولاد به صورت حرفه‌ای کار سازندگی را دنبال می‌کند و باید به مدیران توانمند این باشگاه کمک شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان استانی شهرستانها فوتبال خوزستان نفت آبادان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • جوی ناپایدار در اروند
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد