Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:40:02 GMT

پیکان_استقلال/ پیکان سواری در راه جام!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۸۰۱۳

پیکان_استقلال/ پیکان سواری در راه جام!

پیکان و استقلال امروز درحالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند که مهمانان ویژه ای این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، امروز سه شنبه نوزدهم بهمن و از ۱۷:۰۰ دو تیم فوتبال پیکان و استقلال در ورزشگاه شهر قدس و به میزبانی خودرو سازان، رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه قرار بود هفته‌ها پیش برگزار شود اما به دلیل ابتلای چند بازیکن و عضو کادر فنی استقلال به کرونا، این به تعویق و به امروز موکول شد. شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل کلاً با باخت بیگانه بوده‌اند. آنها هفته پیش هم هوادار را شکست دادند تا با ۱۶ بازی شکست ناپذیری، مقتدرانه صدر نشین باشند.

جام حذفی، جام مورد علاقه‌ی استقلال

آبی‌های پایتخت نشین، در جام حذفی عملکرد خیره کننده‌ای داشته اند. آنها با سابقه هفت قهرمانی و شش نایب قهرمانی پر افتخار ترین تیم این رقابت‌ها هستند. استقلال تیمی بزرگ و پر هوادار است، پس طبیعی است که این تیم با توجه به امکانات و بازیکنانی که در اختیار دارد، همانند عملکرد موفق در لیگ؛ رقابت‌های حذفی را هم مهم برشمارد و در پی قهرمانی باشد. شاگردان مجیدی برای حضور در این مرحله، به سختی از سد نود ارومیه گذشتند.

پیکان در پی شگفتی سازی

شاگردان مجتبی حسینی امسال روند خوبی در لیگ داشته‌اند، آنها از ۱۶ بازی این فصل شش برد، هفت تساوی و سه شکست کسب کرده اند و با ۲۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفته اند. این تیم در هفته نهم بازی خودش را در شهر قدس با سه گل به استقلال باخته و حالا مصمم است تا تیم فرهاد را شکست دهد تا با گرفتن انتقام آن باخت، اولین شکست آبی‌ها در یک تورنمنت رسمی را رقم بزند.

ستاره برزیلی سابق مهمان ویژه جدال امروز

یکی از نکات جالب این مسابقه این است که فابیو جانواریو هافبک سابق و برزیلی استقلال که با عملکرد خیره کننده اش در سال‌های دور که در این تیم عضویت داشت، و چهره بسیار محبوبی نزد هواداران است، چند شب پیش پس از ۹ سال وارد خاک ایران شد و حالا قرار است پس از گشت و گذار در باشگاه استقلال؛ بازی امروز را هم از نزدیک به اتفاق همراهانش به تماشا بنشیند.

وضعیت بازیکنان جدید استقلال

مسئولان باشگاه استقلال با نظر مستقیم شخص فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، چند روز پیش با عزیزبک آمانوف، بازیکن سابق لوکومتیو ازبکستان برای پست هافبک به توافق رسیده اند و حالا خبر رسیده که او صبح امروز (سه شنبه) وارد تهران می‌شود و بازی تیم جدیدش را در جام حذفی برابر پیکان تماشا خواهد کرد.
از طرفی پس از جدایی رشید مظاهری و پیوستنش به سپاهان، حالا سینا سعیدی‌فر به‌عنوان دروازه بان سوم در تمرینات استقلال با جدیت حاضر شده و کار را با حسینی و رضایی پیش می‌برد.
ضمن اینکه طبق پیگیری‌ها؛ برای این مسابقه نام صالح حردانی مدافع جدید آبی‌پوشان پایتخت در لیست ارائه شده به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیست اما مسئولان تیم استقلال به دنبال این هستند تا استعلام‌های لازم را از سازمان لیگ دریافت کنند تا بتوانند مجوز حضور این بازیکن را برای بازی مقابل پیکان دریافت کنند.

آبی‌ها شارژ مالی می‌شوند

میانگین دریافتی بازیکنان استقلال به ۴۵ درصد خواهد رسید. گفته می‌شود تمامی بازیکنانی که زیر ۴۰ درصد دریافتی داشته اند تا قبل از بازی بخشی از طلب خود را می‌گیرند تا دریافتی آن‌ها تا به ۴۰ درصد برسد. با توجه به پرداختی‌های جدید باشگاه استقلال، میانگین دریافتی شاگردان فرهاد مجیدی به ۴۵ درصد خواهد رسید. پیش از این بازیکنان و مربیان درصدهای متفاوتی را دریافت کرده‌اند که بین ۳۰ تا ۳۵ درصد متغیر بوده و حتی بازیکنان خارجی استقلال تا کنون ۶۰ درصد؜ از مبالغ قرارداد خودشان را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 554107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال سرمربی استقلال فرهاد مجیدی سرمربی فوتبال بازیکن فوتبال فوتبال ایران فوتبال جام حذفی تیم فوتبال پیکان باشگاه پیکان پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از هفته بیست و ششم لیگ برتر 5 بازی در حال برگزاری است:

پیکان صفر - آلومینیوم یک

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

اخراج:

گل: عارف حاجی عیدی(82)

------
سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر

داور: حسن اکرمی

اخراج:

گل:

-----

ملوان صفر - هوادار صفر

داور: میثم حیدری

اخراج:

گل:

------

نفت آبادان صفر - مس رفسنجان صفر

داور:
پیام حیدری

اخراج:

گل:

------

فولاد صفر - تراکتور صفر

داور:
بیژن حیدری

اخراج:

گل:

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند