Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:21:37 GMT

نکونام سرخپوشان را روی عدد ۶ نگه داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۸۳۲۷

نکونام سرخپوشان را روی عدد ۶ نگه داشت

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران روز گذشته در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اهوازی موفق شد با یک گل به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

در ادامه به آمارهایی در این باب اشاره خواهیم داشت:

* پرسپولیس می‌توانست پنجمین قهرمانی خود در سوپرجام را جشن بگیرد، اما برای نخستین بار در این بازی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنان با چهار جام پرافتخارترین تیم هستند.

* فولاد در دومین حضور خود در بازی سوپرجام به اولین قهرمانی رسید. آنها در سال ۱۳۸۴ با چهار گل به صباباتری باختند و حالا در کنار صبا، پرسپولیس و ذوب‌آهن به چهارمین تیمی تبدیل شدند که سوپرجام را فتح کردند.

* «جواد نکونام» تا به حال موفق به شکست پرسپولیس نشده بود. او در ۶ تقابل پیشین پنج باخت و یک تساوی را با فولاد و نساجی در جدال با تیم پایتخت نشین تجربه کرده بود اما حالا به اولین برد رسید. او همچنین برای دومین بار از سد «یحیی گل‌محمدی» گذشت.

* فولاد در کنار پرسپولیس به تنها تیم فوتبال ایران تبدیل شد که هر سه جام معتبر فوتبال ایران یعنی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را فتح کرده است. «جواد نکونام» هم به دومین جام معتبر دوران مربیگری خود با فولاد دست پیدا کرد. آنها ۲ جام از سه جام موجود در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را به دست آوردند.

* پرسپولیس در این فصل سه بار به دیدار فولاد رفت که ماحصل آن ۲ برد و یک باخت بود. بردهای پرسپولیس در لیگ به دست آمد و تنها پیروزی فولاد در بازی سوپرجام حاصل شد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سوپرجام سوپر جام فوتبال ایران جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سوپرجام باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سوپرجام سوپر جام فوتبال ایران جواد نکونام فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال