Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها ـ نائب‌رئیس هیئت تفحص از واگذاری پتروشیمی باختر به بخش خصوصی گفت: مفاد قراردادهایی که بین شرکت پتروشیمی دولتی و خصوصی برقرار بود رعایت نشده که مجلس در حال تحقیق و تفحص است و مراحل آن ادامه دارد. - اخبار استانها -

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه بخش دولتی یا صندوق کارکنان فولاد و کارکنان وزارت نفت به میزان پنج درصد در پتروشیمی دولتی سهم داشتند اظهار داشت: این پنج درصد سهام توسط پتروشیمی باختر و خارج از چارچوب قانونی تصاحب و با رقم بسیار پایینی خریداری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا مفاد قراردادهایی که بین شرکت پتروشیمی دولتی و خصوصی برقرار بود رعایت نشده بود که مجلس در این رابطه در حال تحقیق و تفحص است و مراحل آن ادامه دارد.

نائب‌رئیس هیئت تفحص از واگذاری پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک مرحله، پنج درصد سهام کارکنان شرکت فولاد و کارکنان وزارت نفت به آنها بازگشت و قیمت آن 700 میلیون دلار تخمین زده شد که اگر به ریال تبدیل شود بیش از 14 تا 15 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله نخست مقرر شده که پنج درصد به دولت بازگردد و کارکنان بازنشسته وزارت نفت و شرکت فولاد از این سهام ارزشمند بهره‌مند شوند بنابراین نمایندگان مجلس در حال تحقیق و تفحص و بررسی این موضوع هستند تا به نتیجه برسد.

استاندار بوشهر: 18 مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی در مدار تولید قرار می‌گیرد+فیلماحداث پروژه‌های زیرساختی پتروشیمی چابهار آغاز شد

محمودزاده افزود: پس از تحقیق و تفحص، اگر نمایندگان مجلس دریابند که بقیه سهام به صورت غیرقانونی واگذار شده است به بیت‌المال و به شرکت پتروشیمی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی پتروشیمی باختر تحقیق و تفحص پنج درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود