Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با اشاره به امضای بیش از ۵۰۰ میلیون دلار قرارداد برای جمع‌آوری گازهای مشعل در شرق کارون گفت: جزئیات قراردادهای که در مذاکرات با چین و روسیه به نتیجه رسید، در وقت مناسب اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، جواد اوجی صبح امروز (۱۷ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در بازدیدی که از غرفه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه داشتم، شاهد توانمندی‌های بسیار شرکت‌های ایرانی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی کشور ۹۰ میلیون تن و متنوع است، گفت: فعالان این حوزه در سال‌های اخیر به‌خوبی توانسته‌اند نیازهای تولیدکنندگان کشور را تأمین کنند.

تکلیف گازهای مشعل تا پایان دولت سیزدهم مشخص می‌شود

اوجی گفت: روز یکشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار قرار داد در صنعت نفت و گاز امضا شد که نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار آن مربوط به گازهای مشعل میدان‌های شرق کارون است، همچنین به‌زودی هلدینگ خلیج فارس قرارداد جمع‌آوری میدان‌های نفتی غرب کارون را امضا می‌کند؛ از این رو تا پایان این دولت تکلیف طرح‌های جمع‌آوری گازهای مشعل مشخص می‌شود.

وی با اشاره به امضای قرارداد میدان نفتی میدان مشترک سهراب به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار گفت: در دهه فجر امسال قراردادهایی در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل و نیز توسعه میدان‌های نفت و گاز را امضا خواهیم کرد.

وزیر نفت در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره مذاکراتی که با چین و روسیه انجام شده است، گفت: به وقت مناسب درباره قراردادهایی که با کشورهای چین و روسیه امضا شده اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب هاجواد اوجی مشعل سوزی نمایشگاه ایران پلاست وزیر نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: جواد اوجی مشعل سوزی نمایشگاه ایران پلاست وزیر نفت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو جمع آوری گازهای مشعل میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان