Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی بیان کرد: در استان مرکزی با پای کار آوردن بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی بسیج در مبارزه با فقر و محرومیت اقدامات چشمگیری انجام شده که اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در طی ۴ سال گذشته یک نمونه آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛  محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار جمعی از مسئولین و اعضای بنیاد غدیر استان با مراجع عظام تقلید آیت‌الله نوری همدانی و آیت الله علوی گرگانی اظهارکرد: خوشبختانه در استان مرکزی به برکت وجود امام و ۷۱۰۰ شهید والامقام در طی هفت سال گذشته با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده که یکی از آنها موضوع غدیر و مسئله ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئله غدیر و ولایت در استان مرکزی همواره مورد توجه بوده که در این راستا اقدامات مختلفی از علمی و پژوهشی و برگزاری همایش های متعدد تا اقدامات محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی انجام شده و با توجه به سیره امیرالمومنین(ع) مبنی بر توجه به نیازمندان، مناطق محروم و حاشیه نشین همواره مورد توجه بوده است.

سردار کریمی بیان کرد: اطعام غدیر، برگزاری برنامه های فرهنگی، نمایشگاه ها و نمایشنامه های محتوایی با محوریت غدیر از اقدامات دیگر است و با پای کار آوردن بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی بسیج در مبارزه با فقر و محرومیت اقدامات چشمگیری انجام شده که اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در طی ۴ سال گذشته یک نمونه آنها است.

وی با اشاره اینکه ایجاد هم افزایی و انسجام از دستاورد مهم برگزاری کنگره شهدای استان در طی چند سال گذشته است، گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی یک جریان بزرگ فرهنگی با سازماندهی بیش از ۳ هزار نفر از اقشار مختلف که نسبت به انقلاب و شهدا دغدغه مند هستند راه اندازی شده و آمادگی لازم برای نقش آفرینی در حوزه های مختلف دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه راه کنگره ، استان مرکزی این حرکت ارزشمند را متوقف نکردیم و اقدامات در بخش های مختلف خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تهیه فرهنگ نامه ۲۳ جلدی شهدای استان و احصای آمار شهدا به ۷۱۰۰ شهید، ادامه اجرای طرح هر پروژه به نام یک شهید، توزیع ۱۶۰۰ سری جهیزیه، راه اندازی ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه مردمی، اجرای پروژه های محرومیت زدایی، گذراندن بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر اردوهای هفت اقلیم با محوریت امام شناسی، تهیه و چاپ بیش از ۲۰۰ عنوان جلد کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، اندیشه مقام معظم رهبری و دفاع مقدس از جمله اقدامات به برکت کنگره شهدای استان مرکزی است و کلیه اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت.

سردار کریمی تاکید کرد: استان مرکزی در برگزاری کنگره امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید به دلیل مردمی بودن، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت های داخل استان رتبه برتر کسب کرد و امروز این آمادگی وجود دارد در موضوعاتی همچون غدیر با استفاده از ظرفیت  های ستاد کنگره شهدای استان گام های بلندی بردارد.

وی خاطر نشان کرد: به تعبیر حضرت آیت الله صدیقی، استان مرکزی گوی سبقت را در مسئله غدیر و اقدامات در ذیل غدیر ربوده و عملکرد درخشانی دارد و امروز برای بهره گیری از  رهنمودهای حکیمانه و راهگشای مراجع عظام تقلید آقایان آیت الله علوی گرگانی و آیت الله نوری همدانی شرف یاب شدیم و ان شاء الله بتوانیم بیانات این بزرگواران را سرلوحه اقدامات خود در استان مرکزی قرار دهیم.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره شهدای استان استان مرکزی محرومیت زدایی انجام شده سال گذشته آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود