Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید محمدی، رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اصفهان، در خصوص فعالیت‌های هیات اظهار داشت: مسابقات بانوان و آقایان را در عرض ۲ ماه برگزار کردیم، آخرین مسابقه، مسابقات بزرگسالان بود که با توجه به شرایط، ستاد کرونا دستور لغو مسابقات داده شده است.

وی با بیان این که بستر استعدادیابی در نوجوانان فراهم شد، تصریح کرد: کارها‌ انجام‌ شده، لیست‌ها و اسامی به فدراسیون اعلام شده، ولی در بحث کلان وزارت ورزش باید وارد شود و حمایت وجود داشته باشد؛ برای تک تک مسابقات به‌ اداره کل‌ نامه زده شده که حداقل برای تماشا بیایند، ولی دریغ از یک نفر مسوول که بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: مگر چند‌ ورزش مدال‌آور و المپیکی در اصفهان داریم، حتی مربی تیم ملی وزنه‌برداری هم اصفهانی است، چند وزنه‌بردار دیگر مانند مرادی، معتمدی، جمالی، معینی و شریفی باید پیدا شود تا مدیر کل حمایتی انجام دهد.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان با بیان اینکه بستر استعدادیابی انجام شده ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد، تصریح کرد: قول پرداخت ماهیانه به این ورزشکاران را داده بودند ولی هیچ پرداختی انجام نشده؛ این وزنه‌برداران در سن حدود ۱۴ سالگی استعداد بودند ولی در حال حاضر بازدهی لازم را ندارند، چون ما توجهی نکرده‌ایم.

وی افزود: الآن این اتفاق دوباره در اصفهان افتاده ۱۱ نوجوان پیدا شده که می‌توانند بستری باشند برای فردای وزنه‌برداری، ولی با وجود اتفاقات گذشته دیگر جرات قول دادن به آن‌ها را نداریم؛ تا پایان سال هم با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون وزنه‌برداری افتاد، هیچ کدام از مسابقات نوجوانان، بزرگسالان و بانوان برگزار نمی‌شود و اگر هم مسابقه وجود نداشته باشد ورزشکاری هم وجود ندارد.

محمدی با اشاره به این که از ابتدای سال ۱۴۰۰، اداره کل یک ریال پرداختی به هیات نداشته است، خاطر نشان کرد:  ۵ نفر از استان در حال حاضر عضو تیم ملی و ۱۴ نفر در لیگ‌های دیگر هستند، ولی این‌ها به چشم نمی‌آید و اعتبار و بودجه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان در خصوص حمایت‌های انجام‌ شده از وزنه‌برداران ملی‌پوش اصفهانی گفت: رنکینگ رسول معتمدی در وزن ۱۰۲ کیلوگرم‌ در دنیا یک است،  در جامعه وزنه‌برداری هم از طرف کمیته ملی المپیک، نفر اول اعلام شد، ولی هیچ حمایتی از او نشده است؛ فقط موقع مسابقات از معتمدی درخواست می‌کنند که حضور پیدا کند.

کجای دنیا قهرمان ملی با موتور سیکلت سر تمرین می‌رود

وی با اشاره به این که بعد از مسابقات قهرمانی هیچ تکریم و تجلیلی از معتمدی نشد، عنوان داشت: او یک کار فراملی انجام داده بود، پرچم و سرود کشور در مسابقات جهانی در کشور دیگر به اهتزاز درآمده؛ در این اوضاع تحریم و فشار بیگانگان وقتی یک جوان این کار ارزشمند را انجام‌ می‌دهد، حداقل مسوولان باید حمایت , از نظر معیشتی، کار و زندگی به آن‌ها رسیدگی کنند،

محمدی ادامه داد: معتمدی با موتور به تمرینات می‌رود، کجای دنیا قهرمان ملی با موتور سیکلت سر تمرین می‌رود؛ در حال حاضر پایتخت وزنه‌برداری ایران لنجان است، ولی هیچ کدام از مسوولان بازدید نکرده‌اند، فقط همه قول داده‌اند.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان بیان داشت: بعد از مسابقات آسیایی هم تجلیلی از معتمدی نشد، فقط قول حمایت بعد از المپیک را دادند؛ بلایی که سر سهراب مرادی آوردید را سر بقیه نیاورید؛ به داد ورزش برسید، استعدادها می‌سوزد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات وزنه برداری استان اصفهان حمید محمدی وزنه برداری ورزش اصفهان رسول معتمدی رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان ولی هیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داداش کلاه یادت نره 
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است