Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:38:19 GMT

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۹۰۲۵

مقایسه بی ام‌و سری ۳ با جنسیس G۷۰ +عکس

هر دو خودرو وزن تقریبا یکسانی دارند و ابعاد آنها به خوبی با یکدیگر مطابقت دارد.

به گزارش مشرق، جنسیس اندکی از بی ام و طویل‌تر بوده و این مورد، فضای داخلی بیشتری را برای جنسیس فراهم ساخته است. 

بی ام و سری ۳: بی ام و سری ۳ یک سدان اسپرت بوده که دارای نقاط قوت و ضعفی است؛  رانندگی با این سدان لذت بخش است، اما آن‌طور که واقعاً یک بی ام و باید جذاب باشد، جذاب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارای فناوری های پیشرفته است، اما بسیاری از آن‌ها کارایی ندارند. صندلی‌های این خودرو گویا از مقداری فوم پلی‌استایرن تشکیل شده اند که حس خوشایندی ندارند.

در یک رقابت درگ چهارصدمتری، بی ام و ظرف پنج ثانیه می‌تواند رقیب کره‌ای خود را وادار به پذیرش شکست کند. پیشرانه‌های نصب شده بر روی هر دو خودرو، عملکرد قابل قبولی دارند و گیربکس‌ها نیز به خوبی دنده‌ها را یکی پس از دیگری تعویض می‌کنند.

می‌توان استدلال کرد که تنها کاری که یک بی ام و قرار است انجام دهد این است که خوب رانندگی کند و این قابلیت در بی ام و سری ۳ تقریباً وجود دارد. سری ۳ پایه به یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌فرستد.

جنسیس G۷۰: جنسیس G۷۰ یکی از مدل‌های اسپرت و پرطرفدار این کمپانی است؛ این خودرو در سگمنت سدان‌های لوکس اسپرت قرار دارد و در این کلاس مهم‌ترین رقیب او بی‌ام‌و سری ۳ است.

به عقیده کارشناسان جنسیس G۷۰ خودرویی نرم، بی‌صدا، سریع، چابک، زیبا و با ارزش خرید بالاست و تقریبا در همه زمینه‌ها عملکرد خیلی خوبی داشته است. با این حال نسبت به مدل‌های G۸۰ و G۹۰ جنسیس در مکان پایین‌تری قرار می‌گیرد.

جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۰ در ۴ تریم گوناگون ارائه می‌شود که شامل سدان ۴ درب ۲.۰T که دارای موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو است؛ سدان ۴ درب ۳.۳T با موتور ۳.۳ لیتری توربو و ۶ سیلندر A۸ تولید می‌شود که هرکدام از تریم‌های بالا در مدل AWD نیز تولید می‌شود.

تریم دیگر سدان ۴ درب ۲.۰T اسپورت M/ T است؛ این سدان‌ها قابل ارائه با موتور ۲.۰ لیتری بنزینی و یا موتور ۳.۳ لیتری بنزینی با قدرت خروجی ۳۶۵ اسب‌بخار هستند.

مدل‌های مختلف جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۰ قابلیت سفارش به‌صورت تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل دارند. هم‌چنین می‌توان گیربکس ۸ دنده‌ای اتوماتیک را به‌صورت سفارشی درخواست کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تولید خودرو خودرو اخبار خودرو بازار خودرو بی ام و جنسیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بی ام و سری ۳ جنسیس G۷۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است

ایسنا/خراسان رضوی حسن موحدیان با بیان اینکه ما هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است، گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی ما کم بوده و این ماموریت وزارت ورزش و جوانان است، با این وجود ما برای نشاط و شادابی مردم هزینه می‌کنیم.

حسن موحدیان با حضور در ایسنا به مناسبت روز شوراها در خصوص نقش مدیریت شهری در ورزش حرفه‌ای اظهار کرد: ما دنبال این بودیم که به صورت حرفه‌ای به تیم‌داری وارد شویم اما از نظر قانونی اجازه ورود به ما ندادند.

وی بیان کرد: دیدگاهی هم وجود دارد که تیم‌داری باید در چارچوب قانون باشد تا بعد نتوانند تغییراتی ایجاد کنند؛ زیرا یک جمع هیجانی پای کار می‌آیند که اگر بعد به دلیل هزینه بالا تیم حذف شود، شهرداری با تعدادی جوان هیجانی مواجه می‌شود و امنیت به هم می‌ریزد، به همین دلیل هیات تطبیق فرمانداری از نظر قانونی این کار را تایید نکرد. ما در حال انجام رایزنی‌هایی هستیم اما مشکل قانونی وجود دارد.

موحدیان با بیان اینکه ما در راستای افزایش فضای ورزشی اقدامات زیادی انجام دادیم، عنوان کرد: سالن‌های ورزشی زیادی در برنامه‌های ما وجود دارد و سالن‌هایی را نیز از گذشته به اتمام رساندیم. در بخش‌های زیادی از حاشیه شهر فضای باز ورزشی را با فنس‌کشی ایجاد کردیم که مردم در حال استفاده هستند. ما امسال جام رمضان را برگزار و ۳۰۰۰ جوان و نوجوان را در شب‌های ماه مبارک درگیر کردیم. شورای ششم در ورزش عمومی و همگانی کارهای زیادی انجام داده اما به دلیل موانع قانونی در زمینه ورزش حرفه‌ای نتوانسته اقداماتی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ما هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است. در حال حاضر سرانه ورزشی ما کم بوده و این را قبول داریم اما این ماموریت شهرداری نیست، بلکه ماموریت وزارت ورزش و جوانان است، با این وجود ما برای نشاط و شادابی مردم هزینه می‌کنیم. ۴۰ سالن ورزشی توسط شهرداری ایجاد شده و بسیاری از افراد انتظار دارند خدمات رایگان به آن‌ها ارائه دهیم. باید فکری برای قشری که گرفتار مسائل مالی هستند، بکنیم و در شورا به نتیجه‌ای برسیم تا به این قشر سالن رایگان بدهیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!