Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، ذبیح‌الله خداییان روز سه شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر افزود: بی شک انقلاب اسلامی ایران بزرگترین تحول در قرن معاصر بود و همه معادلات جهانی را برهم زد در حالی که جهان دو قطبی بود و انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی با شعار نه شرقی نه غربی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، الگوی انقلاب های بعدی شد و به همه مستضعفان جهان اعتماد به نفس بخشید و برای همه آزادیخواهان جهان الگو شد.

خداییان با اشاره به  ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی افزود: همافران نیروی هوایی با بیعت با امام خمینی کمر طاغوت را شکستند.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: شهادت مظلومانه افسر جوان نیروی انتظامی را تسلیت عرض می کنم؛ بی‌شک امنیت پایدار امروز مرهون خون این شهدا است که در راه دفاع از این مملکت جان خود را فدا کردند.

خداییان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چندی پیش دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت بیماران پروانه‌ای از دولت ایالات متحده آمریکا در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی روابط بین الملل برگزار شد. آیا حکم این دادگاه صادر شده است؟ گفت: بیماران پروانه‌ای نیازمند پانسمان های خاصی هستند که این پانسمان ها توسط یک شرکت سوئدی ساخته می شود و در اثر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران از ورود این پانسمان ها به کشور خودداری شد و در نتیجه این اقدام چند تن از این بیماران جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: جمعی از بیماران پروانه ای در شعبه ۵۵ دادگاه امور بین الملل تهران اقدام به طرح دعوا علیه دولت آمریکا کردند که تعداد شاکیان در این پرونده حدود ۲۹۵ نفر است که علیه حدود ۳۰ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله رییس جمهور وقت آمریکا و وزیر امور خارجه این کشور شکایت خود را مطرح کردند.

خداییان گفت: این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و اکنون در مرحله تکمیل مستندات در پزشکی قانونی است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها ذبیح الله خدائیان شکایت قوه قضاییه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذبیح الله خدائیان شکایت قوه قضاییه ذبیح الله خدائیان شکایت قوه قضاییه دهه فجر بیماران پروانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند