Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، پرویر سروری نائب رئیس شورای شهر تهران که مدیریت جلسه امروز علنی شورای شهر را برعهده داشت: با اشاره به اینکه 19 بهمن روز مهم و تاثیرگذاری  در روزهای انقلاب بوده و کمر رژیم ستم شاهی شکست و امید درمیان انقلابیون مضاعف شد. با تبریک پیشاپیش روز 22 بهمن گفت: وقوع انقلاب اسلامی موازانه قدرت در دنیا را جا به جا کردیم و یک ملت از اوج ذلت به خانه عزت اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ما باید به عنوان یک افتخار از این انقلاب یاد کند که انقلاب مردمی در کوتاهترین ممکن به نظام دهی پرداخت و به سرعت از نهضت تبدیل به نظام شد، بر خلاف عرف انقلاب های جهان که این دوره طولانی برای اعمال اهداف انقلابیون بوده اما امام (ره) انتخابات را در کمترین زمان برگزار کرد.

نائب رئیس شورای شهر تهران تفاوت نگاه امام با دیگر انقلاب ها را برای تبدیل نهضت به نظام حائز اهمیت دانست و گفت:  ایشان تاکید داشتند، این نظام باید جوهره نهضتی اش را حفظ کند اما متاسفانه نقطه ضعف ما این بود که جوهره نهضتی در نظام وارد نشد و به همین دلیل رهبر انقلاب هر ساله باید  در قالب شعار سال مساله «مقاومت» را به عنوان جوهره نهضتی حفظ کند.

وی افزود: می بینم که نظام ما هر جا با مدیریت جهادی، نهضتی و انقلابی عمل کرده ، موفق بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی پرویز سروری مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور