Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به تعبیر رهبری که مبارزه با فساد را به عنوان جهاد نام می برند، گفت: قوه قضاییه در آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها به شکل مطلوبی وارد شده و لازم است مدیریت شهری تهران هم این مساله را سرلوحه کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد که این مسیر آزادسازی تسری پیدا کند به حریم شهر تهران برسد.

اقراریان از زاکانی خواست با توجه به بازخورد بسیار خوبی که این آزادسازی حریم در میان مردم داشته و بارقه امیدی را برای مبارزه با فساد و تخلف دیده ایم، به این مساله توجه ویژه کند.

وی با اشاره به بازدیدی که از حریم تهران وتخلفات این محدوده که توسط دستگاه ها اتفاق می افتد، داشته است، ابراز داشت: پیش قدم شدن قوه قضاییه برای آزادسازی حریم دریا نشان داد ما نقص قوانین نداریم و باید تسری این مساله برای حریم شهر تهران  مورد توجه قرار گیرد چون حریم تهران با این جمعیت چند میلیونی مساله مهمی است.

این عضو شورای شهر درخواست کرد: شهرداری گزارشی را از اقداماتی که در حوزه مقابله با اقدامات غیرقانونی حریم شهر تهران ارائه کنند تا با استفاده از بستر رسانه ها موضوع حریم شهر تهران ر ا دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادسازی حریم دریا حریم تهران مهدی اقراریان حریم شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!