Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - عباس تجری گفت: در ایام‌الله دهه فجر تاکنون بیش از ۱۰ محفل قرآنی به شکل غیرحضوری در شبکه شاد و بیش از پنج محفل نیز به شکل حضوری در مناطقی که از منظر وضعیت کرونایی در شرایط خوبی بودند، برگزار شد.

 به گفته او محافل قرآنی حضوری در مساجدی که در نزدیکی مدارس قرار داشتند برگزار شد که البته تا پایان دهه فجر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجری گفت:این محافل قرآنی برای هر سه مقطع تحصیلی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: در این محافل قرآنی از قاریان برجسته استان و حافظان قران دعوت شده بود.

او از برگزاری جشن تکلیف برای ۱۰ هزار دانش‌آموز همدانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گفته تجری تقریباً ۲۰ هزار نفر جامعه هدف ما هستند که تاکنون برای ۱۰ هزار نفر از آن‌ها برنامه جشن تکلیف را به‌صورت حضوری برگزار کرده‌ایم.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش همدان گفت: مسابقات منطقه‌ای دانش‌آموزان نیز در ایام‌الله دهه فجر در بین شش هزار دانش‌آموز همدانی در رشته‌های آوایی و پژوهشی در حال انجام است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش قرآن و عترت دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها