Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار انجام خواهد شد. تا پایان دیدارهای هفته بیست و پنجم تیم‌های سپاهان، هراز آمل، شهرداری ارومیه، مقاومت یزد، مس رفسنجان و پیکان تهران شش تیم صعود کننده به مرحله پلی آف هستند و دو تیم دیگر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد یکی از تیم‌هایی است که برای حضورش در مرحله پلی آف همچنان شانس دارد. آنها روز چهارشنبه میزبان تیم پاس گرگان دیگر تیم مدعی حضور در پلی آف هستند و برای پیروزی جدال خواهند داشت.

تیم هورسان رامسر یکی از تیم‌های قعرنشین است که برای سقوط نکردن به دسته یک کار سختی مقابل تیم پیکان دارد و این تیم در حالی میزبان شاگردان پیمان اکبری است که در صورت شکست خطر سقوطش به دسته یک است.

در دیگر بازی هفته نیز تیم آذرباتری ارومیه که به دسته یک سقوط کرده است میهمان تیم سایپای تهران است. نارنجی پوشان سایپا نیز برای فرار از سقوط به پیروزی مقابل این تیم نیاز دارند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان- فولاد سپاهان – سالن شهید سلیمانی – ساعت ۱۶

هراز آمل – شهرداری ارومیه- سالن پیامبر اعظم – ساعت ۱۶

سایپا- آذرباتری ارومیه- خانه والیبال- ساعت ۱۶

شهرداری ورامین – راهیاب ملل مریوان – سالن شهید گل عباسی – ساعت ۱۶

مقاومت یزد – مس رفسنجان- سالن اختصاصی مقاومت – ساعت ۱۶

شهرداری گنبد – پاس گرگان- سالن المپیک گنبد – ساعت ۱۶

هورسان رامسر- پیکان – مجموعه شهید صدر – ساعت ۱۶

کد خبر 5419797

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال عظیم جزیده سوپرلیگ والیبال کشور تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سوپرجام فوتبال تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی کشتی آزاد جواد نکونام کاراته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی