Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:41:59 GMT

مهدی‌شهری‌ها ۲۰ میلیارد تومان در امور خیر کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۹۴۴۲

مهدی‌شهری‌ها ۲۰ میلیارد تومان در امور خیر کمک کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری مهدی شهر به میزبانی مجتمع نیستان این شهر ضمن بیان اینکه مهدی‌شهری‌ها ۲۰ میلیارد تومان برای کرونا و امور خیر کمک کردند، ابراز داشت: امروز خدمت‌رسانی و انجام تسهیل امور آن‌ها بهترین قدردانی از مردمی که همواره در همه عرصه‌ها پای میدان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه نور همدلی و وحدت بین مردم باعث شد تا همنوعان خود را نه در کرونا بلکه از بدو انقلاب تاکنون تنها نگذارند و یاریگر یکدیگر باشند، افزود: این مهم می‌طلبد تا شکرگزاری رفتاری از این مردم بین مدیران سطح استان و شهرستان نمود بیشتری پیدا کند.

امام جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه یکی از نیازهای امروز شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی در استان با حضور استاندار است، ابراز داشت: نباید فراموش کرد برای انقلابی ماندن باید در خدمت به مردم، حوزه نفس، مدیریت و غیره صبور و گره‌گشای کار گرفتاران بود.

بارانی با بیان اینکه توسعه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برای شهرستان مهدی‌شهر است، تصریح کرد: مهدی‌شهر با برخورداری از صنایع‌دستی، محصولات لبنی و کشاورزی و پروتئینی می‌تواند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند و تحقق آن تنها عزم و همت مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

وی ضمن بیان اینکه از تجمل‌گرایی باید به سمت ساده زیستی رفته و فضای زیبای اوایل انقلاب را در مدیریت خود پیاده کنیم، افزود: امروز با نسلی روبرو هستیم که آن دوران را حس نکرده و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود که بهترین راه حل آن ایجاد روحیه عدالت محوری بین مدیران است.

کد خبر 5419778

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر خدمت به مردم محمد بارانی استانداری سمنان انقلاب اسلامی ایران دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر عکس استانها بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر تبریز مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند