Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شفاف‌سازی در امور مدیریت شهری همدان اظهار داشت: سامانه شهاب یک طرح کامل در راستایی شفاف‌سازی تمام اقدامات شهرداری همدان اعم از تعداد پرسنل، فیش حقوقی و مدرک هر نیروی شهرداری و پستی که به کار گرفته شده، شفافیت قراردادهای شهرداری و پروانه‌هایی که صادر می‌شود در این سامانه دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای این طرح تمام شهروندان همدانی می‌توانند با ورود به این سامانه به طور شفاف در جریان تمام امور مدیریت شهری قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به شفافیت شورای اسلامی شهر همدان گفت: در این سامانه همچنین در این طرح شفافیت شورا نیز لحاظ شده پخش زنده جلسات شورای شهر، خلاصه مکتوب جلسات، حضور و غیاب علنی، اعلام آرا، اعلام برنامه‌ها، اعلام تعارض منافع، امکان حضور مردم، مستندات شورا و شفافیت مالی از جمله اقدامات این سامانه است.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه همه مردم همدان می‌توانند کارها و فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر را رصد کنند.

وی با اشاره به تعلل شهرداری همدان در اجرای این طرح بیان کرد: این طرح در شورا تصویب و به شهرداری نیز ابلاغ شده اما نمی‌دانیم چرا شهرداری همدان در اجرای این طرح تعلل می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: باید شعار صداقت با مردم و شفافیت در عمل اجرا شود و اجرای صحیح این طرح می‌تواند به اعتماد مردم کمک کند.

بادامی‌نجات با اشاره به اجرای طرح شفاف‌سازی در شهرداری کرمان گفت: شما دیدید اجرای این طرح توسط شهرداری کرمان بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان این شهر داشت و گزارش‌های مردمی صدا و سیما گویای این واقعیت بود.

وی افزود: امیدواریم شهردار همدان نیز در اجرای این طرح حساسیت بیشتری داشته باشند و هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن سامانه شهاب باشیم.

کد خبر 5419625

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان سامانه شفافیت دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر عکس استانها بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر تبریز شهرداری همدان اجرای این طرح شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور