Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:48:49 GMT

۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۹۵۷۷

۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد

به گزارش ایرنا، از مجموع طرح‌های دهه فجر شهرستان دیلم، ۱۶ طرح افتتاحی و هفت طرح اجرایی است که در سفر امروز استاندار بوشهر به این شهرستان طرح بوم گردی سنتی "ارسطو" در بندر امام حسن و  پنج پروژه عمرانی شهری دیلم بهره‌برداری و  عملیات اجرایی محور دیلم - هندیجان به نمایندگی از مجموع ۲۳ طرح انجام می شود.

استاندار بوشهر و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان دیلم وارد بخش امام حسن شد و با استقبال مسئولان در یادمان شهدای گمنام این بندر حضور یافتند و با نثار گل بر سر مزار این عزیزان ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                

پس از این برنامه، استاندار بوشهر با خانواده های  جانباز و آزاده سرافراز سیدحسن و سیدعلی موسوی در بندر امام حسن دیدار کرد.

بازدید میدانی از اسکله بندر امام حسن از دیگر برنامه‌های استاندار بوشهر در بندر بود.

پروژه اقامتگاه سنتی و بوم گردی بندر امام حسن اولین طرح افتتاحی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان دیلم با حضور استاندار بوشهر بود.

این واحد بوم گردی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع احداث و دارای ۱۲ اتاق و ۲۴ کمپ است.

                                    

طرح‌های گردشگری بندرحماد، توسعه پسکرانه بندر دیلم، سایت جدید شیلاتی شمالی دیلم، پایگاه انتقال خون و مرکز توانبخشی معلولان از جمله پروژه‌های مورد بازدید استاندار در سفر به شهرستان دیلم است.
ملاقات عمومی  نیز در این سفر یکروزه استاندار بوشهر پیش بینی شده است.

شهرستان دیلم در انتهای شمالی استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح پروژه گناوه احمد محمدی زاده بندردیلم دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح پروژه گناوه بوشهر افتتاح پروژه گناوه احمد محمدی زاده بندردیلم دهه فجر استاندار بوشهر بندر امام حسن شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بندر دیلم پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس نماد اقتدار ملت و امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است.

محمد اسدی افزود: محیطی عاری از زباله به ویژه در سواحل این شهرستان همواره باید در برنامه‌های ادارات و دوست داران محیط زیست باشد.

وی بیان داشت: پاکسازی ساحل این بندر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک انجام شده و باید با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فعالان محیط زیستی همواره این اقدام پسندیده تداوم داشته باشد.

این برنامه به همت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم، بنیاد رشد استان بوشهر، شبکه بهداشت و مدرسه غیر دولتی فردای سبز با حضور دانش آموزان این مدرسه انجام شد.

کد خبر 6091967

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری