Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه نرخ سوخت پرواز های کارگو چندین برابر پرواز های مسافری است افزود: تخصیص نیافتن یارانه سوخت پروازهای کارگو سبب شده تا با توجه به بالا بودن قیمت این سوخت، صادرات کالاها برای تولید کنندگان از طریق این پروازها به صرفه نباشد و در عمل آنگونه که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز پیام در بخش پروازهای کارگو یکی از فعال ترین فرودگاه های کشور محسوب می شود اما بالا بودن قیمت سوخت این پروازها سبب شده تا تمایل چندانی از سوی تولید کنندگان و صادر کنندگان برای صادرات کالاهای خود از این طریق وجود نداشته باشد.

مدیر عامل فرودگاه پیام گفت: موضوع تخصیص سوخت یارانه ای به پروازهای کارگو پیش از این از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز مطرح شده که در صورت تصویب قانونی در این رابطه می توان نسبت به توسعه صادرات با صرفه اقتصادی از طریق این پروازها گام‌های جدی تری برداشت.

ثناگو مطلق تصریح کرد:این در حالی است که با اصلاح هزینه سوخت پروازهای کارگو شاهد توسعه صادرات به خصوص در محصولات کشاورزی استان البرز و استان های همجوار خواهیم بود، چرا که این ظرفیت وجود دارد تا این محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بازارهای هدف برسد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه پیام کارگو سوخت هزینه خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج پروازهای کارگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول