Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مصطفی مشفقیان با اشاره به افزایش دو برابری نقاط نورافشانی نسبت به سال‌های گذشته، گفت: شهروندان هنگامی که ساعت ۲۱ به پشت‌بام‌ها می‌روند و ندای الله اکبر سر می‌دهند، می‌توانند در هر گوشه شهر به ویژه نقاط حاشیه‌ای و کمتر برخوردار این نورافشانی‌ها را ببینید و شعف پیروزی انقلاب را احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اجرای برنامه ویدئومپینگ بر دیواره ارگ کریمخان تا شب ۲۲ بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و برگزاری جنگ شادی پیروزی انقلاب در ۲۰ نقطه از محلات به ویژه مناطق حاشیه‌ای تحت عنوان سفیر آفتاب با همکاری صدا و سیما از جمله برنامه‌های این دهه است.

معاون شهردار تعریف مسیر گردشگری انقلاب در شیراز برای نخستین بار را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر اعلام کرد.

او گفت: برگزاری دوره‌های تاریخ شفاهی پیشکسوتان انقلاب در قالب تور‌های گردشگری در این برنامه انجام شد و مبارزان این عرصه به بیان خاطرات خود در نقاط و مسیر‌های مشخص شده پرداختند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در فرهنگسرا‌ها نیز مسابقات کتابخوانی در سنین مختلف به صورت محله‌ای برگزار شد.

مشفقیان گفت: برای فضاسازی‌های انجام شده در دهه مبارک فجر علاوه بر اهتزاز ۶ پرچم بزرگ جمهوری اسلامی در نقاط مختلف، استفاده از ۱۲ هزار پرچم در ابعاد مختلف، ۶۰ هزار متر ریسه، هزار متر پرچم عرضی و پنج هزار متر بنر اقدام به آذین بندی شهر کردیم.

معاون شهردار شیراز گفت: این پرچم‌ها و بنر‌ها علاوه بر نصب در میادین، خیابانها، تقاطعات و ... روی ۳۰ پل هوایی، ۷۰ استند، ۱۰ بیلبورد، ۹۵ دائم و موقت سازه تبلیغاتی موقت نصب شده است.

مشفقیان از برگزاری نمایشگاه هنربانو به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن ملی ۱۴۰۰ خبر داد.

او گفت: شهروندان می‌توانند تا ۲۱ بهمن ماه از این نمایشگاه که در آن صنایع دستی و مشاغل خانگی ارائه می‌شود، در پارک بعثت و باغ جنت از ساعت ۹ الی ۱۹ بازدید کنند.

به گفته او، در خصوص مسابقات ورزشی شهرداری شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر،  المپیاد ورزشی جام پرچم در ۲۶ رشته ورزشی برای نوجوان برگزار شد. همچنین در ادامه این بازی‌ها مسابقات پارالمپیاد ورزشی ویژه معلولین و جانبازان در ۱۶رشته ورزشی در حال برگزاری است.

معاون شهردار گفت: مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر، جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون، جشنواره مادر و دختر، پیاده روی، مسابقات ورزشی بسیج خواهران شهرداری شیراز، جشنواره فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف، برنامه دوچرخه سواری، مسابقه فوتسال محلات، مسابقات مینی فوتبال، مسابقات شمشیربازی در پارک بعثت، مسابقه پله نوردی در تپه نورالشهدا از جمله دیگر رویداد‌های ورزشی بود که به مناسبت دهه مبارک فجر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار شیراز نورافشانی شهر دهه فجر انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری شیراز دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند