Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ حسین زارع کمالی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر گروه با حضور ۱۰ نفر با حضور در بین مردم در محله های مختلف نسبت به توزیع بروشور و ترغیب مردم برای همکاری با کارکنان درمان و پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت دارند.

وی ادامه داد: اهدای ماسک و سایر لوازم بهداشتی از سوی اعضای گروه آمران سلامت از جمله برنامه های اصلی است که با همکاری بسیجیان علاقه‌مند و همراهی برخی تشکل‌های فرهنگی تا مهار کامل کرونا با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اینکه برای پیشگیری و مهار کرونا مردم باید کارکنان بهداشت و درمان را حمایت کنند اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در کنار توزیع ماسک و مواد بهداشتی نقش مهمی در اقناع سازی مردم در رعایت مقررات دارد.

زارع کمالی بیان کرد: نیروهای بسیجی در استان بر حسب ضرورت در بخش‌های مختلف در کنار مردم و مسئولان به خصوص کارکنان درمان ماموریت‌های ملی خود را انجام می‌دهند و همکاری شهروندان در این مورد ضروری است .

به گفته وی تمامی مسجدها و پایگاه‌های مقاومت بسیج آماده جذب همکاری و کمک‌های مردم و ارایه خدمات به نیازمندان است ضروری است مردم نوعدوست و خیران همیاری خوبی در این امر مهم در استان داشته باشند.   

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد .

*** بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از یک آموزشگاه خوشنویسی  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به همراه معاون هنری این اداره کل از یک آموزشگاه خوشنویسی خطاطی در مرکز استان بازدید کرد. 

مجید جوادیان زاده در این بازدید از بخش های مختلف این آموزشگاه خوشنویسی دیدن کرد و گفت: آموزشگاه یادشده نقش مهمی در گسترش فرهنگ خوشنویسی در بین گروه های سنی مختلف دارد.

وی افزود: خوشنویسی ، هنری تاریخی ، هویتی و سنتی است و گسترش خوشنویسی در بین آحاد جامعه موجب گسترش فرهنگ زیبایی و نظم و انضباط روانی می شود.

همچنین مدیر آموزشگاه یادشده گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا در اسفند کاه ۱۳۹۸ سالانه حدود یکهزار هنرجو در این آموزشگاه آموزش های لازم را فرا می گرفتند هم اکنون این تعداد به نصف رسیده است.

سیدرضا مروستی زاده افزود: ما سعی کردیم برای رضایت هنرجویان یکسری مزایایی  به آنها ارایه کنیم  به عنوان مثال  اضافه کردن جلسه رایگان برای هنرجویانی که خط آنها مورد قبول قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بعد از طی جلسه های  آموزشی در این آموزشگاه همچنان با هنر جو ارتباط داریم و پیگیر کارهای او هستیم.

*** کارمندان بهاباد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه درصد پوشش واکسناسیون دُز اول و دوم کارمندان دولت این شهرستان علیه کووید -۱۹ به ۹۷ درصد رسید از تمامی کارمندان خواست  برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.

علیرضا تیموری در جلسه ستاد کرونای شهرستان با بیان اینکه طبق آمار تزریق دز سوم کارمندان که با مردم در ارتباط هستند از وضعیت مناسبی برخوردار نیست ،اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت کارکنان دولت و مردم، مسئولان اداره ها به کارمندان ۴۸ ساعت فرصت بدهند تا نسبت به تزریق واکسیناسیون دُز سوم اقدام  کنند.

وی بیان کرد: کارمندانی که از لحاظ پزشکی معذوریت دارند از این اقدام مستثنی هستند؛ کارمندانی که نسبت به تزریق دُز سوم کوتاهی کنند باید ضمن جلوگیری از حضور آنها در اداره مربوطه، برای آنها غیبت منظور شود.

وی به تأمین خودرو مورد نیاز مرکز بهداشت با کمک اداره ها، برگزاری جلسه با  معتمدان و روحانیان برای اقناع مردم به تزریق واکسن، راه اندازی تیم سیار واکسیناسیون در روستاها، تجهیز ۹۰ درصد کلاس‌های درس شهر به سیستم تهویه مناسب، بازرسی مشترک از اصناف و اداره ها به صورت هفتگی و تأمین نیروی واکسیناتور با کمک جمعیت هلال احمر را از جمله اقدام ها در این مورد برشمرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

*** اسلامی و مردمی بودن ویژگی اصلی انقلاب‌اسلامی است

 عضو هیات علمی دانشگاه یزد گفت: اسلامی و مردمی بودن ۲ ویژگی اصلی و از دستاورد مهم انقلاب‌اسلامی است که موجب عزت و اقتدار ایران منطقه ای و جهانی ایران شد.

حسین ابویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: اجرای احکام دین در عرصه زندگی و حضور صمیمی و بدون واسطه  مسئولان ارشد نظام در میان مردم مایه افتخار است .

وی ادامه داد: در سایه نظام و انقلاب‌اسلامی، اقشار مختلف مردم می‌توانند آزادانه به طرح دیدگاه‌ها و بیان مطالبه و مشکل خود بپردازند.

عضو هیات علمی دانشگاه یزد اظهار کرد: به برکت انقلاب‌اسلامی رای و نظر مردم در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارای اثر و ارزش است .

ابویی بیان کرد: اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور و قطع وابستگی به بیگانگان را می‌توان جزو برکات عظیم و اثربخش نظام در ۴۳ سال گذشته ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان فقط تضعیف اهداف و برکت نظام و سیاه‌نمایی است گفت: باید توسط رسانه‌ها و نخبگان دقیقا مردم و جوانان در جریان دستاوردهای انقلاب قرار گیرند.

عضو بسیج اساتید دانشگاه‌های یزد یادآور شد: جهاد تبیین اقتضا می‌کند نخبگان و دانشگاهیان نسبت به تبیین برکات نظام اقدام کنند.

ابویی گفت: امروز در سایه ایثار و فداکاری شهیدان کشور ما دارای استقلال، آزادی و نظامی متکی بر دین و ارزش‌های الهی و انقلابی هستیم.

برنامه‌های دهه فجر از ۱۲ بهمن با ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان در ۱۱ شهرستان استان یزد آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد..

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک انقلاب اسلامی ایران واکسن کووید 19 یزد کمک های مردمی تاریخ بهاباد سازمان بسیج مستضعفان خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا ماسک انقلاب اسلامی ایران واکسن کووید 19 یزد کمک های مردمی تاریخ بهاباد سازمان بسیج مستضعفان خوشنویسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم سومین سالگرد سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی اظهارکرد: شهید حجازی پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت شروع کرد، همه دوستان از زمانی که شهید حجازی را شناختند این مشخصه را در شهید حجازی دیدند که به تکلیف خود در مقابل خدا عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه تمام مراحلی که باید طی شود تا فرد به درجه اعلای شهادت برسد را شهید حجازی طی کرد، افزود: در اصل دوم قانون اساسی تاکید جدی بر موضوع پشتیبانی از مظلوم و دفاع در مقابل ظالم شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران با قدرت این تکلیف و این دستور را به اجرا گذاشت مثل شهید حجازی، شهید زاهدی، شهید سلیمانی، ادامه داد: در ۶۰ سال پیش با شروع نهضت اسلامی امام خمینی (ره) آمریکا و صهیونیسم را مورد حمله قرار داد و بعد از ۶۰ سال تمام دنیا در ۲۰۰ روز گذشته همان حرف امام را تکرار کردند

سردار فدوی بیان کرد: شاخصه‌های اسلامی در دلدادگان انقلاب اسلامی در تمام دنیا جاری شد به طوریکه در دل آمریکا شعار علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل داده می‌شود. در اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا این موضوع را دیدیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: یمن در کم‌تر از ده سال به عظمتی رسید که مقابل ابرقدرت‌های جهان به طور رسمی ایستاده است،  چقدر زیبا در این ۲۰۰ روز کسانی که شاید ده سال پیش اسمی از آنها نبود جلوه گری کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: زمانی که خبیثان آمریکایی و اسرائیلی به یمن حمله کردند گفتند به یکی از فقیرترین کشور‌ها حمله کردند، اما چه شد؟ آیا یمن تضعیف شد؟ در شروع جنگ غزه کشور یمن، هم اعلام رسمی کردند و هم برای جنگ مستقیم با آمریکا اقدام کردند.

سردار فدوی اضافه کرد: اگر کسی در مقابل ظلم بایستد آنچنان خداوند او را تقویت می‌کند که کم‌تر از ده سال می‌تواند جلوی ابرقدرت‌ها  بایستد. خداوند هیچ تکلیفی را بر بنده خدا مشخص نکرده است که نتواند انجام دهد و ما به تکرار در تاریخ انقلاب اسلامی خود این را دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند اگر روال قدیم را بخواهند ادامه بدهند وحشتناک با آنها مقابله خواهد شد و وحشتناک ضربه خواهند خورد، گفت: این روند اخیر خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا آن جمله امام خمینی (ره) که پرچم این انقلاب را به دست حضرت حجت (عج) میرسانیم محقق خواهد شد. این روند خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا جایی که همه مردم دنیا شیرینی حکومت اسلامی را خواهند چشید.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: مردم ایران در مرکز این روال قرار دارند و عزم خود را جمع کردند که هرچه بیشتر سهم ببرند. ما مطمئن هستیم که اگر تکالیفی را که خداوند برای ما مشخص کرده انجام دهیم مسلماً سرفراز خواهیم بود.

سردار فدوی اظهارکرد: شهید حجازی الگو شد برای دیگران که بتوانند راه مقاومت را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی