Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پرویز خالقی فرماندار زنجان به مناسبت تشریح برنامه‌های فرمانداری در دهه مبارک فجر در خبرگزاری تسنیم استان حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، پرویز خالقی فرماندار زنجان به مناسبت تشریح برنامه‌های فرمانداری در دهه مبارک فجر در خبرگزاری تسنیم استان حضور یافت.

فرماندار زنجان ابتدا به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد و گفت: همینطور بر روح پرفتوح امام راحل درود می‌فرستم و آرزوی سلامتی و عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد مطالبه‌گری و خوب خبرگزاری تسنیم گفت: در واقع خبرگزاری تسنیم به عنوان یک رسانه پیش‌رو در جنگ نرم محسوب می‌شود و دقیقاً همانند بسیجیانی که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشتند، اکنون تسنیم در جنگ نرم آنگونه عمل می‌کند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه اخبار و گزارش‌های خبرگزاری تسنیم همیشه موثق و قابل استناد است، عنوان کرد: تسنیم برای دیگر رسانه‌ها در کشور یک الگو به شمار می‌رود و امیدوارم تسنیم همواره در این عرصه بدرخشد. خوشبختانه سرویس بین‌الملل تسنیم در انعکاس اخبار فلسطین و تحرکات منطقه خوب عمل کرده و اجازه نمی‌دهد رسانه‌های بیگانه و غرب، واقعیت‌ها را به نفع خودشان منعکس کنند.

جانشین سپاه زنجان: محرومیت‌زدایی در 89 روستا توسط بسیج سازندگی انجام شدراهپیمایی بانوان کشور در دوران انقلاب برای نخستین‌بار از "زنجان" آغاز شد + تصاویرفرماندار زنجان از عملکرد مسئولان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری انتقاد کردفرماندار زنجان: دست‌فروشان زنجانی در بازار روز ساماندهی می‌شوندفرماندار زنجان: 433 پروژه عمرانی در دهه فجر در مرکز استان افتتاح می‌‌شود

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی گفت: همه ساله مرسوم است که در ایام مبارک دهه فجر پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

خالقی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بیش از 500 پروژه عمرانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد، گفت: همه پروژه‌های افتتاحی در 43 سال گذشته مربوط به کارنامه نظام است و خوشبختانه زیرساخت‌های کشور در این مدت به خوبی انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در هشت سال گذشته رشد و توسعه شهرستان زنجان توسط مسئولان وقت به خوبی انجام نگرفته است، گفت: جالب است میانگین گازرسانی شهرستان زنجان نسبت به شهرستان خدابنده و برخی دیگر از شهرستان‌های استان عقب است.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز برخی از روستاهای همجوار شهر زنجان فاقد آبرسانی است، گفت: با جدید تمام نسبت به رفع این مشکلات در حال اقدام هستیم. به لطف خدا امیدواریم خیر و برکت حضور دولت انقلابی سیزدهم به نفع همه ملت ایران تمام شود.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر فرماندار زنجان خبرگزاری تسنیم دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله در شهر و روستاهای مهاباد تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن عباسی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ از آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر مهاباد خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان مهاباد شامل شهر و روستاهای تابعه روزانه بیش از ۲۰۰ تن زباله تولید می‌شود.

وی با توجه به برنامه‌های حوزه فرهنگ‌سازی، افزود: یکی از برنامه‌های خوب، تفکیک زباله از مبدأ بود که جهت اجرا برنامه‌ریزی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: از امروز سیاست تفکیک زباله از مبدأ با هدف حفظ محیط زیست، حرکت در راستای کاهش گرمایش زمین، جلوگیری از انباشت زباله در سایت دفن زباله و… در مهاباد پیگیری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر مهاباد و در بافت مرکزی شهر شروع شد، تصریح کرد: در این طرح آموزش چهره به چهره با حضور در درب منازل و همچنین مدارس و آموزش نحوه تفکیک را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهرداری مهاباد نیز سطل‌های مخصوص نصب و اقدام به جمع‌آوری زباله‌های تفکیک شده کرده و همچنین بسته‌های تشویقی نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.

عباسی یادآور شد: در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح از شهروندان انتظار کمک و همراهی داریم.

کد خبر 751052

دیگر خبرها

  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری