Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@10:43:55 GMT

پخت کیک بدون همزن یا با همزن؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۹۹۸۰

پخت کیک بدون همزن یا با همزن؟

بخاطر همین تصمیم گرفتم تاثیر استفاده از همزن برای پخت کیک و نکته های مهم برای انتخاب همزن خوب رو برای شما بگم. اگه شما هم مثل من دوست دارید سالم ترین کیک ها و شیرینی ها رو در خونه خودتون درست کنید، همزن برقی می تونه بهترین یار و همراه شما باشه.

سطح انتظار شما از کیفیت کیک و شیرینی

من روی کیفیت کیک و شیرینی حساس هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی وقتی قراره کیک و شیرینی توی خونه پخته بشه از نظر من باید کیفیتی برابر و حتی بهتر است کیک و شیرینی های بیرون از خونه داشته باشه.  وقتی توی خونه کیک درست می کنیم درسته که مواد اولیه ی بهتری استفاده می شه، اما باید دستور پخت رو طوری اجرا کنیم که به بهترین کیفیت هم برسیم. از وقتی که من همزن bosch رو از منزل مارکت خریدم، دیگه به هر کیفیتی از کیک راضی نیستم. همه ی کسانی که تجربه استفاده از همزن رو دارن این مطلب رو تایید می کنن. 

بعضی از کیک ها اصلاً بدون همزن پخته نمیشه

نیاز به استفاده از همزن برای پخت کیک با توجه به مواد اولیه ی اون تعیین می شه. مثلاً مواد کیک اسفنجی حتماً باید با همزن آماده بشن. اگه این مواد رو با همزن آماده نکنیم، در نهایت چیزی که به دست ما میاد یه چیزی شبیه لاستیکه تا کیک. به طور کلی همزن خیلی بهتر می تونه مواد اولیه رو با همدیگه به طور یکدست مخلوط کنه و این کار اصلاً بدون همزن غیر ممکنه. اگه شما هم مثل من تجربه ی پخت کیک بدون همزن رو داشته باشین می دونید که به دست آدم چقدر فشار میاد و ممکنه حتی تا چند روز درد داشته باشه. به نظر من لذت واقعی شیرینی پزی و کیک پزی فقط بعد از خرید همزن چشیده می شه.

انتخاب همزن برقی

در زمان خرید همزن برقی با دو مدل همزن مختلف رو به رو هستید. یکی همزن های دستی و یکی همزن های کاسه دار. وقتی من می خواستم برای خودم از منزل مارکت همزن بخرم هر دو مدل رو در سایت دیدم. چند تا نکته وجود داره که می تونه در انتخاب بهتر به شما کمک کنه:

همزن کاسه دار معمولاً مورد استقبال شیرینی پز های حرفه ای و کسانی هست که در خونه نون درست می کنن. اما اگر فضای آشپزخونه ی شما بزرگه می تونید از این مدل همزن هم استفاده کنید همزن برقی دستی نسبت به کاسه دار راحت تر تمیز میشه و معمولاً قیمت کمتری داره امکان جابجایی همزن برقی دستی و استفاده از اون برای هر ظرف و کاسه ای که مایل باشین وجود داره.  اما همزن کاسه دار تقریباً یک جای مشخص و یک ظرف مشخص در خونه شما خواهد داشت

وزن همزن مهمه!

اگه به هر دلیلی انتخاب شما خرید یک همزن برقی دستی باشه، باید توجه کنید که این همزن وزن خیلی زیادی نداشته باشه. چون به هر حال در تمام مدت زمان استفاده، وزن همزن روی دست شما قرار داره. هر چند که از هم زدن مواد کیک با قاشق و چنگال خیلی راحت تره،  اما به هر حال با وجود وزن سنگین می تونه شما رو خسته کنه. معمولاً برند های معتبر برای ساخت محصولا شون به این نکته خیلی توجه می کنن و با وجود کیفیت بالایی که دارند وزن خیلی کمی در زمان طراحی برای همزن در نظر می گیرن. من از وزن همزن بوشی که خریدم راضی هستم.

همزن های خوب مود های مختلف دارن

در زمان مخلوط کردن مواد اولیه کیک و شیرینی دسترسی به سرعت های مختلف خیلی مهمه و روی کیفیت نهایی تاثیر می ذاره. بعضی وقتا لازم می شه که سرعت هم زدن از کم شروع بشه و کم کم زیاد بشه.  همزن های خوب معمولاً مود های سرعتی مختلفی دارند که کار رو برای هم زدن خیلی راحت کرده. من به شما پیشنهاد خرید از منزل مارکت رو می دم چون به طور کامل مود های مختلف و مشخصات تمام محصولاتش رو نوشته. ضمنا می تونید مطمئن باشید که حتماً یک همزن بوش اورجینال از این فروشگاه دریافت می کنید. 

تاثیر استفاده از همزن روی تزئینات کیک

استفاده از همزن در پخت کیک فقط برای هم زدن مواد اولیه نیست. خامه مورد نیاز برای تزیین روی کیک هم باید با همزن هم زده بشه و به صورت خامه ی فرم گرفته در بیاد تا بتونید بهترین تزیینات را روی کیکتون داشته باشید. می خوام به شما بگم که داشتن یک همزن نه تنها کیفیت و طعم کیک شما رو بهتر می کنه، روی تزیینات و شکل ظاهری کیک هم تاثیر خیلی زیادی داره و شما رو یک شیرینی پز حرفه ای معرفی می کنه. 

پخت راحت انواع خوردنی ها با همزن برقی

مطمئن باشید وقتی یک همزن وارد خونه ی شما بشه، استفاده از اون محدود به پختن کیک و شیرینی باقی نمی مونه.  همزن می تونه انقدر شوق ایجاد کنه که خودتون در خونه بهترین انواع نون های فانتزی رو هم درست کنین. حتی از همزن می شه برای مخلوط کردن مواد اولیه ی کوکو هم استفاده کرد.

کد خبر 655794 برچسب‌ها مجله کیک رپرتاژ آگهی آشپزی توصیه‌ها و آداب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی کیک و شیرینی مواد اولیه همزن برقی بدون همزن کاسه دار یک همزن پخت کیک هم زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد