Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد زوله برای پیوستن به بروسیا دورتموند، پا بر روی انگیزه های مالی خود گذاشته است

از هفته ها قبل مشخص شده بود که نیکلاس زوله قراردادش با بایرن مونیخ را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل به صورت آزاد از جمع باواریایی ها خارج می شود. اما دیروز همه چیز خیلی سریع پیش رفت و باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد که با نیکلاس زوله برای امضای یک قرارداد 4 ساله به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری، حال اشپورت آینتس در گزارشی به بررسی زوایای مختلف این انتقال پرداخته است. گویا مارکو روزه نیز همراه با کل و تسورک در مذاکرات حضور داشته و چشم انداز روشنی را به این بازیکن ارائه داده است. این مدافع میانی بسیار تحت تاثیر قدردانی که از سوی دورتموند از او می شده قرار گرفته است. در بایرن مونیخ زوله هیچگاه این قدردانی را از سوی مدیران دریافت نکرده است و احساس می کرد حمایت 100 درصدی از سوی مسئولان ندارد.. برنامه ریزی بروسیا دورتموند برای نیکلاس زوله به این صورت است که او به یکی از راهبران خط دفاعی تیم تبدیل خواهد شد و حقوقی 10 میلیون یورویی در سال دریافت خواهد کرد. او در دورتموند قدردانی که در بایرن نداشته است را به دست خواهد آورد. با این حال به نظر می رسد پول نقش مهمی در این میان و تصمیم زوله نداشته است. او می توانست به نیوکاسل برود که درآمد خیلی بیشتری برای او در بر داشت. هدف زوله بیشتر تجربه یک چالش ورزشی بوده است. چالشی که او دیگر برای خود در مونیخ نمی دید. یکی دیگر از دلایل این انتقال، دیوراز زرد معروف استادیوم سیگنال ایدونا پارک است. از زمانی که زوله در هوفنهایم بوده است از جو این استادیوم و دیوار زرد تحت تاثیر قرار می گرفته است. او قبل از انتقال به بایرن نیز در سال 2017، در آستانه پیوستن به دورتموند بود اما در نهایت اتفاقات به صورت دیگری پیش رفت. با این حال مسئولان بایرن انتظار نداشتند که زوله چنین تصمیمی را بگید زیرا به نظر می رسید مقصد زوله جایی در خارج آلمان باشد. قبل تر نیز هنگامی که اشپیگل پیام های واتساپی او با مدیر برنامه هایش را منتشر کرد، زوله از مدیر برنامه هایش خواسته بود که به یکی از باشگاه های لیگ برتری، او را منتقل کند. در مورد دیگر گزینه های زوله نیز، چلسی و بارسلونا با اینکه به این بازیکن علاقه مند بودند اما تلاش جدی در چند ماه گذشته برای جذب این بازیکن انجام ندادند و سایر پیشنهادات از نظر ورزشی برای زوله به اندازه کافی جالب و قانع کننده نبوده است. همچنین به نقل از فابریتزیو رومانو، زوله حقوقی 10 میلیون یورویی همراه با بند های پاداش دریافت خواهد کرد. این بازیکن سه پیشنهاد از سوی باشگاه های سری آ و لیگ برتر دریافت کرده بود اما اولویتش ماندن در بوندسلیگا بود.

حال در نهایت با همه این کش و قوس ها نیکلاس زوله به بروسیا دورتموند پیوست. انتقالی که به نظر می رسد سران دورتموندی بسیار از آن خرسند هستند. هانس یواخیم واتسکه در مورد پیوستن زوله به دورتموند گفت:

 همه شرایط نشان از این دارد که این انتقال درستی بود. نیکلاس زوله یک بازیکن آزاد، ملی پوش و با تجربه است که در حال گذراندن دوران اوج خود است. از تسورک و کل تمجید می کنم که این انتقال را برای ما رقم زدند.

 میشائیل تسورک در مورد جذب زوله:

خوشحالیم که توانستیم یک بازیکن ملی پوش را به خدمت بگیریم و با قراردادی به مدت 4 سال منعقد کنیم.

 گفتنی است نیکلاس زوله اولین اقدام سباستین کل به عنوان مدیر ورزشی بروسیا دورتموند بود. کل در مورد زوله گفت:

 نیکلاس در صحبت های خصوصی به ما نشان داد که علاقه زیادی به بروسیا دورتموند دارد، او با تجربه است و در بازی سازی آرامش لازم را دارد، او همچنین شرایط لازم برای پیشرفت کردن را دارد و می تواند به ما در برداشتن گام بعدی مان کمک کند.

 فولکر اشتروث مدیر برنامه های نیکلاس زوله نیز صحبت های روز های گذشته که هدف نیکلاس زوله رو پول می دانستند را رد کرده است. او در مورد انتقال زوله به دورتموند گفت:

 نیکلاس گزینه های دیگری هم داشت، گزینه هایی که می توانستند پول بیشتری برای او به ارمغان بیاورند، اما زوله خیلی زود پس از اولین تماسی که از سوی باشگاه دورتموند برقرار شد، تصمیمش را گرفت. من تحت تاثیر این کار او قرار گرفتم که چقدر مصمم بود.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند نیکلاس زوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان رئال مادرید خواهد بود. مانوئل نویر این بازی را یک بازی پرطرفدار در تمام جهان می‌بیند و علاقه دارد تیمش در این بازی به فینال صعود کند.

نویر در گفت‌وگوی جدیدش با سایت رسمی یوفا ابراز امیدواری کرد آن‌ها به فینال رسیده و به فینال احتمالی با دورتموند را در ورزشگاه ومبلی تصور می‌کند.

او درباره بازی حساس مقابل رئال مادرید گفت: "همه رئال مادرید را می‌شناسند. هر دو تیم، تیم بزرگی هستند و رقابت بین بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید، تماشا کنید. تمام جهان فوتبال مشتاقانه منتظر این بازی هستند. ما هم مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و می‌دانیم که رسیدن به ومبلی و بازی فینال در آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم باشیم و تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

احتمال رویارویی با دورتموند در فینال؟
اول اینکه حضور دورتموند و بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای فوتبال آلمان خیلی خوب است. همچنین به دلیل محل برگزاری فینال، بازی بسیار خاصی است و حالا هر دو فینالیست سال 2013 دوباره در نیمه نهایی هستند. بدیهی است که بازیکنان دو تیم نسبت به آن دیدار بسیار تغییر کرده‌اند، اما توماس مولر و من به خوبی به یاد داریم که چقدر فوق‌العاده بود. اکنون باید هر چه در توان داریم با بگذاریم تا دوباره به فینال برسیم.

حادثه اسکی؟
نمی‌دانم اگر دوباره نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم، زندگی‌ام چگونه می‌شد. اگر از کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌ها بپرسید، آن‌ها باور نمی‌کردند که من امروز اینجا باشم. فکر می‌کنم احتمالاً از هر 10 نفر فقط یک یا دو نفر از آن مصدومیت بهبود می‌یابند.

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس