Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌الاسلام علیرضا قربانی گفت:  پیش از این قرار بود راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت حضوری و غیرموتوری برگزار شود که در این خصوص همه تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان می‌گوید:  راهپیمایی موتوری و خودرویی در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل کتابخانه مرکزی اهواز در ساحل شرقی کیانپارس تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت: در مراسم گرامی داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز سخنران نخواهیم داشت.

به گفته او  در پایان این راهپیمایی موتوری وخودرویی ۲۲ بهمن، آیین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار خواهد شد.

ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان نیز گفت:راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر خوزستان به صورت موتوری و خودرویی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این دومین سال پیاپی است که راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در خوزستان و سراسر کشور به علت مخاطرات ناشی از شیوع کرونا و ضرورت حفظ جان و سلامت مردم به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن رژه خودرویی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید