Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@12:07:22 GMT

رالف هازن هوتل در سال 2024 بازنشسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۰۲۷

سرمربی اتریشی ساوتهمپتون می‌خواهد پس از اتمام قراردادش، بازنشسته شود

رالف هازن هوتل که سال‌های موفقی را در ساوتهمپتون گذرانده، در اندیشه بازنشستگی است.

طرفداری | به گزارش کیکر، رالف هازن هوتل سرمربی اتریشی باشگاه ساوتهمپتون که از اواخر سال 2018 هدایت این باشگاه را عهده‌دار شده، در نظر دارد در 56 سالگی، سرمربی‌گری را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد هازن هوتل 54 ساله در ژوئن 2024 با ساوتهمپتون تمام می‌شود و او پس از اتمام قراردادش، از دنیای سرمربی‌گری فوتبال خداحافظی خواهد کرد. رالف هازن هوتل که طی سال‌های 2016 تا 2018 سرمربی لایپزیش بود، یکی از کسانی که از رالف رانگنیگ تاثیر گرفته و بخش مهمی از ایده‌های فوتبالی او بر پایه گگن پرسینگ است. هازن هوتل با وجود ترکیب به نسبت ضعیف‌تر ساوتهمپتون در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتر انگلیس، توانسته این تیم را در لیگ حفظ کند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف هازن هوتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ازبکستان به عنوان میزبان دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال معرفی شده است. این دوره از بازی‌ها از ۱۴ سپتامبر تا شش اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

با مشخص شدن نماینده‌های فوتسال آسیا، سیدبندی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال نیز مشخص شد و تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست قرار خواهد گرفت.

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه کشی جام جهانی فوتسال ماه آینده در سمرقند برگزار می‌شود و دو تیم از یک قاره نمی‌توانند در یک گروه قرار بگیرند. بر این اساس تایلند از سید دو و تاجیکستان و افغانستان از سید چهار با تیم ملی ایران روبرو نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مایباخ نایت سریز 2024 را اینجوری آنباکس می کنند! (فیلم)
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2024 / فیلم
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • قلک پورشه خالی شد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»