Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام‌ محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری مهدی‌شهر که در مجتمع نیستان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز وجود استاندار سمنان به واسطه انجام اقدامات جهادی، حضور بی‌تشریفات و دلسوزی صادقانه برای مردم، یک نعمت الهی برای استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب و ایام‌الله دهه فجر، خروج از ظلمات و رسیدن به نور و روشنایی بود، افزود: با پیروزی انقلاب، ظلمات در عدالت، به رسیدگی به محرومان و تحول عظیم در سازندگی کشور تبدیل شد.

امام جمعه مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه امروز با نسلی روبه‌رو هستیم که آن دوران را حس نکرده است و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود، اظهار کرد: باید به سمت ساده‌زیستی رفته و فضای زیبای اوایل انقلاب را در مدیریت خود پیاده کنیم.

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: مردم مهدی‌شهر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در بحث کرونا و امور خیر کمک کردند که تمام این مسائل نور همدلی و وحدت است.

بارانی افزود: برای اینکه انقلابی بمانیم، باید بسیار صبور باشیم، در خدمت به مردم، حوزه نفس، مدیریت و ... از جمله حوزه‌هایی است که صبوری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه باید برای انقلابی ماندن، شکور باشیم و به نعمت‌های خداوند شکرگزاری کنیم، ادامه داد: شکر قلبی، زبانی و رفتاری از ارکان شکرگزاری است و ضرورت دارد تا شکرگزاری رفتاری در مدیران سطح استان و شهرستان نمود پیدا کند.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه استاندار سمنان نمونه و مصداق بارز مدیریت جهادی و انقلابی و سخت‌کوشی در کار است، گفت: نیاز است تحولی در سطح مدیریت انقلابی در استان با حضور استاندار سمنان شکل بگیرد.

بارانی تأکید کرد: توسعه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برای شهرستان مهدی‌شهر است که می‌توان با توجه به صنایع‌دستی، محصولات لبنی و کشاورزی و پروتئینی، به موفقیت‌های خوبی دست یافت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مهدی شهر دهه فجر انقلاب اسلامی مدیریت انقلابی مؤمنانه سمنان امام جمعه مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان