Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمدامین یوسف زاده در خصوص ثبت رکورد جدید تولید میلگرد N ۱۶ گفت: رکورد قبلی مربوط به سال‌های ۸۷ و ۸۸ با ۱۸۰۰ تن تولید بود که تلاشگران کارگاه نورد ۳۰۰ موفق شدند با همت شبانه روزی خود رکورد جدیدی را به میزان ۲۱۰۰ تن تولید از این نوع میلگرد در کارنامه کاری ذوب آهن اصفهان ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن ۹۸ نوع پروفیل ساختمانی و صنعتی با مارک‌های مختلف فولادی و منطبق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا تولید می‌شود و لذا در طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی، این شرکت مادر صنعتی به همت تلاشگران خود مفتخر است، نقش آفرین باشد.

او می‌گوید تولید مقاطع V ۲۹، H ۲۲, H ۲۴ توسعه و تغییر ساختاری در نورد ۵۰۰ برای ایجاد پتانسیل تولید تیرآهن و ناودانی تا سایز ۲۲ و اختصاص نورد ۶۵۰ به تولید مقاطع سنگین‌تر و همچنین افزایش تولید ریل که در کنار تجهیز خطوط راه آهن، صادرات آن نیز ارزش افزوده بالایی دارد را در دستور کار داریم.

توسعه پروفیل‌های بال پهن، ناودانی‌های سایز بالا، تولید صادرات محور در تمامی نورد‌ها و ارتقاء کیفیت برای فتح بازار‌های جدید و همچنین توجه ویژه به ایمنی سازه‌ها و نیاز مشتریان در چارچوب استاندارد‌ها از جمله سایر برنامه‌های این مدیریت است که با همدلی و هم افزایی کارکنان این مدیریت و سایر بخش‌های شرکت انشاا… در آینده نزدیک به ثمر می‌نشیند.

سید جعفر رضویان سرپرست کارگاه نورد ۳۰۰ هم گفت: میلگرد N ۱۶ با آج din و بر اساس استاندارد ۳۱۳۲ به دلیل دارا بودن استحکام بالا این امکان را به طراحان سازه‌های مختلف می‌دهد که از شاخه محصول کمتری استفاده کنند بنابراین این موضوع سبک‌تر شدن سازه را رقم می‌زند. با تلاش پرسنل زحمت کش نورد ۳۰۰، سایز ۱۶ این میلگرد نیز در حال تولید است.

طی ماه‌های اخیر بنا به درخواست مشتری، محصولات تولیدی نورد ۳۰۰ با وزن واحد و طول سبک‌تر نسبت به قبل و کاملاً استاندارد تولید می‌شود که علاوه بر رعایت اصول مشتری مداری امکان صادرات بیشتر را نیز فراهم کرده است.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان تولید میلگرد صادرات محصولات نورد ۳۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

میثم مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره راهکارهای تحقق شعار سال و افزایش تولید با مشارکت مردمی، اظهار داشت: یکی از راهکارهای ما برای حقوق شعار سال، توسعه تشکلات است و در این راستا در ابتدای سال با مجموعه تشکلات، مجموعه کانون کارآفرینی که از نخبگان حوزه کارآفرینی هستند و همچنین مراکز چهارگانه مشاوره کارآفرینی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی افزود: تشکلات از دل مردم هستند و در آن جلسه قرار شد مطالبات و راهکار‌هایشان را استخراج و به ما اعلام کنند تا بتوانیم در جهش تولید گام موثری برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره ضرورت تنظیم روابط کار، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم دعوای و مراجع حل اختلاف را ساماندهی و فرآیندها را اصلاح کنیم به شکلی که منجر به کاهش زمان رسیدگی شود، باعث خواهد شد که مجموعه کار و تولید که از دو رکن اساسی کارفرما و کارگر تشکیل شده، کنترل به حواشی بپردازند و می‌توانند در زمینه جهش تولید کمک مؤثرتری انجام دهد و این دو راهکاری است که برای جهش تولید برنامه‌ریزی شده و انشالله محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در زمینه گزارش بهداشت در جامعه کارگری استان اشاره کرده و گفت: بر اساس قانون کار یکی از رسالت‌های ما حفظ و صیانت از نیروی کار است و بر همین اساس ما توسعه ایستگاه‌های بهگر، خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای صنعتی را داشتیم.

مداحی در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته در ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری و ایستگاه‌های بهگر رشد 300 درصدی داشتیم که می‌تواند پایش سلامت کارگران هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور گسترش بهداشت در جامعه کارگری انتخاب کارفرمای سلامت‌محور را داشتیم که ان‌شالله در جشنواره امتنان امسال از آنها تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنانش درباره نرخ بیکاری استان در سال گذشته گفت: هنوز مرکز آمار سرجمع نرخ بیکاری کلیه فصول را اعلام نکرده و ما نرخ بیکاری را به صورت فصل به فصل داریم اما آنچه که مشخص است نرخ بیکاری در سال 1402 تک‌رقمی بوده و این امر موجب افتخار است.

وی ادامه داد: بیش از 10 سال است که رخ بیکاری ما دو رقمی بود اما سال گذشته این نرخ تک رقمی و کاهش بود.

مداحی تاکید کرد: ما بر اساس زیست‌بوم ملی اشتغال برنامه‌ریزی انجام دادیم تا روند کاهشی نرخ بیکاری در سال جاری ادامه داشته باشد؛ زیست‌بوم ملی اشتغال 10 مولفه در مباحث آموزش، تامین مالی و غیره دارد و ما از این طریق برای کاهش نرخ بیکاری در حال تلاش هستیم و امیدواریم که همه دستگاه‌های اجرایی با تعهداتی که دارند، بتوانند این مهم را ادامه دهند.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه