Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:09:32 GMT

شرایط جدید عربستان برای ورود عمره‌گزاران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۲۲۰

شرایط جدید عربستان برای ورود عمره‌گزاران

عربستان سعودی شرایط جدیدی را برای ورود عمره گزاران اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش وزارت حج و عمره در خصوص اقدامات انجام شده توسط عربستان در مقابله با ویروس کرونا و سویه‌های مختلف آن، عمره گزارانی که به این کشور می‌آیند ، صرف‌نظر از وضعیت ایمن‌سازی آن‌ها ، باید گواهی عدم ابتلای خود به این بیماری را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گواهی شامل تست پی‌.سی.آر منفی است که 48 باید ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده باشد.

این وزارتخانه تأکید کرد که این اقدامات از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه9 فوریه 2022 میلادی آغاز می‌شود.

وزارت حج و عمره در ادامه افزود: این اقدام در چارچوب حفظ سلامتی و ایمنی زائران و عمره‌‌‌گزاران صورت می‌گیرد.

وزارت خانه مذکور تاکید کرد: افراد زیر 8 سال با در نظر گرفتن مقررات کشورهای مبدأ مربوط به کودکان از این تصمیم مستثنا می‌شوند.

بر اساس گزارش این وزارت خانه، ورود شهروندانی که سه ماه از دریافت دوز دوم سپری کرده‌اند، مستلزم دریافت دوز سوم واکسن است.

شرایط کرونایی جدید عربستان سعودی برای عمره‌گزارانسرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان بعد از بسته شدن مرز هوایی

وزارت بهداشت عربستان سعودی روز یکشنبه از ثبت 3260 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و به این ترتیب تعداد کل مبتلایان در این کشور از زمان شیوع این بیماری همه گیر به 708897 مورد رسید.

خبرگزاری دولتی عربستان به نقل از یک منبع در وزارت کشور عربستان اعلام کرد، پوشیدن ماسک در اماکن عمومی از جمله رویداد‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شود، اجباری شده است.

عربستان سعودی اخیرا بیش از دو ماه و نیم پس از لغو اقدامات پیشگیرانه، مجدداً اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را در مسجد الحرام مکه اعمال کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مکه اخبار عربستان سعودی مکه اخبار عربستان سعودی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟