Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:57:10 GMT

برخورد قانونی با مصرف کنندگان غیرمجاز گاز در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۲۵۶

برخورد قانونی با مصرف کنندگان غیرمجاز گاز در پایتخت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی، اظهار داشت: موارد غیرقانونی از نظر شرکت گاز استان تهران شامل: انشعاب غیرمجاز، دستکاری کنتور، توسعه غیرمجاز لوله‌کشی داخلی است.

وی ادامه داد: اگر هر مشترک فقط یک درجه از حرارت واحد خود کاسته و یا به پویش ۱۸ تا ۲۰ درجه بپیوندند، ۲۵ تا ۲۶ میلیون مترمکعب گاز به اندازه یک فاز عسلویه به ظرفیت گاز استان افزوده شده و زمستان امسال  بدون مشکل سپری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر استان تهران از سه میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک و ۲۳ هزار کیلومتر خطوط لوله و تغذیه برخوردار است که تعداد مشترکین نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، یادآور شد:  شهروندان می‌توانند از طریق سامانه مرکز امداد حوادث گاز به شماره ۱۹۴ و یا ارتباط مردمی ۱۵۹۴ (داخلی ۵) تخلفات موجود را گزارش دهند.

بهره برداری از چهار پروژه در شرکت گاز استان تهران

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: با توجه به گازرسانی بیش از ۹۹ درصدی در استان تهران، همزمان با دهه فجر، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای حصارگلی و نیز به انجام رسیدن سه پروژه در حوزه مقاوم‌سازی شامل احداث شبکه شتاب‌نگاری، شیرهای قطع اضطراری و مقاوم سازی ایستگاه های تقلیل فشار DRS به روش بتن مسلح شده به الیاف TRC است، صورت می‌گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: ضمن بهره‌مندی ساکنین روستای حصار گلی از نعمت گاز طبیعی، مجموعه گلخانه‌های همجوار، صنایع و تولیدی‌های حاشیه چرمشهر تا امامزاده عبدالله و همچنین رفع تنگناهای منطقه جوادآباد ورامین نیز از مزایای گازرسانی به حصارگلی به شمار می‌رود.

به گفته وی، پروژه گازرسانی به حصارگلی از بهمن ماه ۹۷ آغاز و مقارن با دهه فجر امسال با ۱۹۳۰ متر شبکه‌گذاری، ۳۱ کیلومتر خط تغذیه و احداث یک ایستگاه TBS به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب، به بهره‌برداری خواهد رسید.

توکلی بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن تهران بر روی کمربند زلزله و تراکم جمعیتی بالای آن، ایمنی شبکه گازرسانی دارای اهمیت خاصی است چراکه پس از وقوع زلزله، علاوه بر پیامدها و خسارات ناشی از آن، با بحران آتش‌سوزی و انفجار اتصالات و شبکه گازرسانی رو به رو خواهیم بود.

برچسب‌ها شرکت گاز استان تهران گاز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان تهران گاز دهه فجر شرکت گاز استان تهران گاز دهه فجر شرکت گاز استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران