Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای فشار مدیران باشگاه ذوب‌آهن به سرمربی این تیم را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در این مورد نوشت: «با عنایت به برخی شیطنت‌های اخیر در فضای مجازی و معدودی از رسانه‌ها پیرامون سرمربی ارزشمند تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ایجاد شبهه درباره فشار مدیران باشگاه بر مهدی تارتار به استحضار می‌رساند هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، ضمن حمایت کامل از ایشان، در حال جذب بازیکنان اعلام شده و مدنظر مهدی تارتار برای شروع و کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هستند که خود گواه حمایت کامل باشگاه از سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم فوتبال ذوب‌آهن با اتوبوس به تهران نیز فقط به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش احتمال ابتلا به اُمیکرون قبل از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر بوده است، لذا به هیچ وجه موارد مطرح‌شده صحت نداشته و باشگاه ذوب‌آهن اصفهان حمایت کامل خود را از مهدی تارتار و کادر فنی تیم اعلام می‌دارد و  امیدوار است با لطف خداوند، درایت کادر فنی و تلاش دوچندان بازیکنان و حمایت هواداران عزیز در نیم‌فصل دوم شاهد کسب نتایج بهتر و رضایت بیشتر هواداران عزیز باشیم».

مهاجم پیکان شاگرد تارتار شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران