Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خدمات انقلاب اسلامی به مردم استان کردستان در طول ۴۳سال اخیر به راحتی در نقطه به نقطه این دیار ملموس و مشهود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، پیروزی انقلاب اسلامی که به خواسته خود مردم صورت گرفت همواره باعث رضایت مردم کشور شده است. این رضایتمندی خوشبختانه از لحاظ خدمت‌رسانی به مردم کشور به‌ویژه استان مرزی کردستان همچنان ادامه دارد و امروز شاهد وجود بسیاری از امکانات رفاهی در شهرها و حتی روستاهای دور افتاده استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این است که یاد و نام امام و آرمان‌های انقلاب را نباید هیچ وقت فراموش کرد و باید حفظ و حراست از این میراث گرانبها را به نسل‌های آینده منتقل کرد. بسیار واضح است که در زمان حکومت رژیم پهلوی هیچ‌گونه امکاناتی به استان کردستان داده نشده بود و مردم شهر سنندج به عنوان مرکز استان در شرایط سخت و بدون وجود هیچ‌گونه خدمت‌رسانی و امکاناتی زندگی می‌کردند.

بازار شلوغ سنندج را جایی مناسب برای پرسش از مردم در باره خدمات انقلاب اسلامی دانستم به همین دلیل وارد بازار شده و با چند نفر گفت‌وگو کردم که در ادامه خواهد آمد:

رحیم مرادی یکی از شهروندان سنندجی که سن و سالش به قبل از انقلاب نیز قد می‌داد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: به واقع انقلاب مردم ایران و روی کار آمدن نظام اسلامی حداقل برای مردم کردستان اثربخش بود و نمونه بارز این خدمات را می‌توان دسترسی آسان مردم به روستا‌ها با ترسیم جاده آسفالت روستایی نام برد و این در حالی‌ست که در زمان قبل از انقلاب حتی خودرو هم برای رفت و آمد مردم نبود چه برسد به جاده و آسفالت.

وی افزود: در حال حاضر  مردم حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای استان از بهترین امکانات رفاهی و هر آنچه در شهرها وجود دارد استفاده می‌کنند و این از برکات نظام انقلاب اسلامی است.

این شهروند سنندجی گفت: آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت همگی از برکاتی است که مردم نظام جمهوری اسلامی برای مردم به ارمغان آورده است لذا مردم در مهمترین روز این نظام که همان 22بهمن ماه است باید به پاسداشت خدمات نظام از آرمان‌های نظام و امام به صحنه آمده و از دستاوردها دفاع کنند.

دستاوردهای انقلاب در 43 سالگی|‌ محرومیت‌زدایی انقلاب در جنوب ایران/ ‌هرمزگان چگونه به قطب نخست اقتصاد ایران تبدیل شد؟دستاورد‌های انقلاب در 43 سالگی| ‌محرومیت خراسان شمالی از همه زیرساخت‌ها در دوره پهلوی/‌ جهش 2 برابری سرمایه‌گذاری به برکت انقلاب + فیلم

مریم حدودی یکی دیگر از شهروندان سنندجی که وی هم سن و سالش به قبل از انقلاب می‌رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: اگر بخواهیم انصاف را در نظر بگیریم انقلاب اسلامی تسهیل در امور و راحتی را برای مردم به ارمغان آورده و همین است که امروز روستاهای منطقه اورامان در آن دره و کوه‌ها از نعمت گاز طبیعی که مبدا‌ءش صدها کیلومتر  از آنجا دور است، استفاده می‌کنند.

وی به نظام آموزشی در کشور نیز اشاره کرد و افزود: رتبه علمی کشور ما در حال حاضر به اندازه‌ای بالا رفته است که همیشه از سرآمدهای جهان بوده‌ایم و این را به خوبی می‌توان در رشته‌های پزشکی دید چراکه در زمان قبل از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی به دلیل نبود پزشک و نیروی تربیت شده پزشکی در کشور برای معالجه مردم به کشور می‌آمدند اما امروز به جایی رسیده‌ایم که پزشک هم به سایر کشورها صادر کرده و در دورترین نقطه مرزی کردستان نیز حضور و فعالیت داشته که  همه اینها از موفقیت نظام آموزشی در دوران انقلاب نشات می‌گیرد.

حدودی خاطرنشان کرد: طرح های عمرانی بسیار بزرگی در استان کردستان بعد از انقلاب ساخته شده است و اگر بخواهم تک به تک از آنها نام ببرم زمان بسیار می‌خواهد اما ساخت بیمارستان‌های مجهز از جمله بیمارستان کوثر سنندج که از برکات سفر مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی به مردم استان است از مهمترین این طرح‌ها است.

افشین خدری یکی دیگر از شهروندان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره خدمات انقلاب و نظام به مردم کردستان گفت: به نظر بنده آنچه که سال‌ها مردم کردستان چشم انتظار آن بودند احداث راه‌آهن و اتصال به شکبه ریلی کشور بود که خوشبختانه ریل‌گذاری آن در استان پایان یافته و مردم در آینده‌ای نزدیک در استان شاهد حضور قطار خواهند بود.

وی افزود: نیاز امروز جامعه بشریت برای ارتباط بهتر و سریع‌تر بهره‌گیری از اینترنت است که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی حتی دورافتاده‌ترین نقاط کشور و استان کردستان نیز از اینترنت بهره‌مند هستند.

خدری تصریح کرد: کاملاً مشخص است که نظام جمهوری اسلامی به مردم کشور و کردستان بیشترین خدمت‌رسانی‌ها را انجام داده و مردم کردستان را از آن محرومیت رها کرده و مردم نیز برای پاسداشت خدمات انقلاب باید در دهه فجر حضور یابند و پیروزی انقلاب را پاس بدارند.

بررسی‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که با پیروزی انقلاب اسلامی و سرکار آمدن دولت‌ اسلامی خدمت‌رسانی‌ها از سوی نظام به نقاط مختلف کشور به ویژه استان کردستان برای جبران محرومیت‌ها انجام و اقدامات به جایی رسیده است که مردم آن کردستان محروم و فقیر قبل از انقلاب امروز در شرایط رفاهی مناسبی در شهر و روستا به سر می‌برند. واقعیتی که خود مردم در جلوی دوربین این رسانه از آن سخن به زبان می‌آورند:

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرنگار تسنیم انقلاب اسلامی استان کردستان پیروزی انقلاب قبل از انقلاب مردم کردستان خدمات انقلاب خدمت رسانی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود