Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:22:50 GMT

جشنواره ملی شعر نیکوکاری فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۴۱۴

جشنواره ملی شعر نیکوکاری فراخوان داد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خیر ماندگار عموم علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور: همدلی، همیاری و یاریگری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع) آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه(رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام کنندگان تا ۲۸ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ برای ارسال آثار فرصت دارند. برگزیدگان جشنواره نیز خردادماه سال آتی در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

در این جشنواره، در هر بخش (به جز شعر کوتاه) به نفر اول مبلغ ۴۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره؛ نفر دوم، ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم، ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ ۵ میلیون ریال برای هر شعر برگزیده در بخش شعر کوتاه تعیین شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارسال آثار تنها باید به پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir مراجعه کنند.

همچنین صفحه اینستاگرام Farhang.kheir و اکانت واتساپ به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۴۹۳۱ جهت ارائه اطلاعات بیشتر درباره جشنواره در دسترس عموم مخاطبان است.

نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری (وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر این جشنواره، سوم بهمن‌ماه سال جاری با حضوری جمعی از چهره‌های شاخص فرهنگی و ادبی کشورمان و اصحاب رسانه در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده بود.

برچسب‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی چهلمین جشنواره فیلم فجر امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی چهلمین جشنواره فیلم فجر امام خمینی حوزه هنری انقلاب اسلامی چهلمین جشنواره فیلم فجر امام خمینی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار را نیز به‌همراه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به خبرگزاری تسنیم انجمن تجارت الکترونیک تهران، با صدور بیانیه دریافت مالیات ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی،  اعلام کرد:

چندی پیش سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی مغایر با قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین علی‌رغم بخشنامه صادره سال 1399 سازمان امور مالیاتی مبنی بر “معافیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابجایی مسافر از مالیات بر ارزش افزوده”، متأسفانه اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی نموده است ‌که خوشبختانه با واکنش منطقی تعداد قابل توجهی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام مغایر قانون همراه شد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران ضمن قدردانی از جناب آقای میرتاج‌الدینی و سایر نمایندگان مخالف، تاکید می‌کند اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی برای کاربران را نیز به‌همراه خواهد داشت.

تاکسی‌های اینترنتی هم اینک زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون‌شهری در سراسر کشور را تأمین می‌کنند و طبعا، هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه‌های این بخش، آثار تورمی غیرقابل جبرانی را برای مردم به‌همراه خواهد داشت.

علاوه بر آن، سرویس‌های حمل‌ونقل اشتراکی از بخش‌های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می‌آیند و ایجاد هزینه‌های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ‌ها، بدنه‌ی اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف‌تر می‌سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران از وزیر محترم اقتصاد تقاضامند است تا با عنایت به مشکلات عدیده‌ی این طرح که پیش‌تر عنوان شد، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت